اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
شوشان - محسن بهداروند مرداسی :
سیل ویرانگر اومد از تو رودخونه گذشت پل ها رو شکست و برد 
نمی دانم در این سیلاب چه بنویسم بر روی کاغذ بغض درد میکشم و اشک می ریزم اما نفرین بر این سیلاب این بلای طبیعی نیز می گذرد ولی چشمان تیز بین جامعه امروز بخوبی بعضی از مدیران زیر کار در رو را نظاره می کند بخشی از مدیرانی که حوزه مدیریت شان به مثابه ملک شخصی انها تلقی می شود 
...جناب استاندار....
بارها نوشتیم که مراقب بعضی از مدیرانی که زندگی شان از رانت و لابی گری تغذیه می شود بدرد این کلانشهر نمی خورد. در حوزه ی رودخانه ها چرا لایروبی نکردند این مدیران در سال های اخیر ...چرا ۹۸ درصد مخازن سدها را پر کردند...مدیران شهری چرا اجازه دادند حریم رودخانه ها تنگ و تنگتر بشود آن بخش از مدیران...چرا بتدریج مخازن سدها را تخلیه نکردند و چراهای دیگر 
بدون هیچگونه جانبداری سناریوی حذف اقای کریمی صد در صد با اطلاع حضرتعالی بوده و این در حالی ست که اقای کریمی بویژه طی یکسال اخیر کارهای بزرگی را در صنعت آب و فاضلاب اهواز انجام داد..و اگر طی این دو سال تمدید دوره می شد..اقدامات بی سابقه ای در سطح اهواز به انجام می رسید.
در شرایطی که بر اثر سیل رودخانه دچار طغیان و خروجی اب را پس زده و یکسان می شود و این مشکل یک مشکل ساختاری ست وبا عزل یک مدیر و انتصاب مدیر دیگر بر طرف نخواهد شد و پشت این عزل های انی و شتابزده در آینده مدیران کارامد را تهدید میکند...اما تردید ندارم که مدیر بعدی از هر قوم و قبیله ای که باشد قوی تر از مدیر پیشین نخواهد بود.
ما از شما انتظار داریم که راه گفتگو را با حذف دیگر مدیران نبندید. در دروازه ی گفتگو را مسدود نکنید حذف راهگشا نیست. نگاه اصلاحگر حضرتعالی و مردم محور شما و...وسع دایره ی جذبتان باید دو چندان باشد و انتخاب شما بر اساس روش و منش و رفتار اصلاحی بدور از خصوصیات تمامیتخواهی..وبر پایه ی یک کنش  اصلاحی بود استاندار محترم  باید توجه کند که این جنس انتصابات در شهری که نیازمند توجهه ویژه برای حل مشکلات خویش است..و در کلیت این انتصابات فرق نمیکند در کدام شهر اتفاق بیفتد. مسجدسلیمان یا هفتکل رامهرمز یا ایذه و یا بهبهان اگر قصد و نیت انست که به این شهرهای محروم و پر ازمشکل کمک کنید..باید از مدیران کار ازموده با تجربه توانمند با قابلیت های اجرایی که باری از مشکلات انها حل شود...رهبر انقلاب بارها فرمودند..قصد و نیت..انتخاب افراد اصلح باشد. این شهرها نیاز به افراد تحصیل کرده و با تخصص و سوابق اجرایی بالا دارند و صرفا نباید بدان سبب که فلان کانون ویا فلان جا...سفارش ویژه کرده اند تصمیم به انتخاب گرفت در حسن صداقت و تلاش و کوشش شما شکی نیست اما انتخاب مدیران ناتوان و نا کارامد یعنی تخریب وحشتناک بنیان های زندگی جمعی.
مدیری که شما یک شبه و آنی عزل کردید..بزرگترین و مدرن ترین تصفیه خانه فاضلاب آب در شرق اهواز را افتتاح کرد..که ۸ سال بلاتکلیف بود...و هیچ مدیری جرات نزدیک شدن به آن را نداشت و یا کلنگ زنی تصفیه خانه غرب اهواز .و پروژه های دیگر که در این مقال نمی گنجد علاج واقعه را قبل از وقوع باید پیگیری کرد..از شما چه پنهان تار پودمان همچون یک رشته باریک از این سیل ویرانگر می لرزد اطلاع رسانی در اولویت کارها باشد آب رودخانه های کرخه و دز و سد گتوند اگر بسمت تالاب های هور العظیم و رودخانه بهمنشیر هدایت یابد خطر سیل کمتر خواهد بود و امروز توفیقی بود که در حد توان خود و کمک و همدردی با مردمی که همیشه پای کار هستند و با جان دل بهمدیگر کمک و یاری می رسانند به حماسه و غیرت انها درود بفرستم.
 بهار ۹۸.اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار