اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
در جلسه نمایندگان خوزستان با وزیر نفت صورت گرفت؛
7 نفر از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در قالب مجمع نمایندگان با وزیر نفت در اهواز دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، نماینده شوشتر و گتوند روز جمعه به خبرنگار ما گفت: موضوع این نشست به منظور بررسی مسائل مختلف استان علی الخصوص سیل اخیر بود و نمایندگان ضمن طرح موارد مختلف اعلام داشتند که انتظار توجه بیشتری از وزارت نفت برای حل مشکلات پیش آمده دارند.

سهراب گیلانی با اشاره به موضوع جلوگیری وزارت نفت از ورود آب به مناطق نفتخیز اظهار کرد: این مسئله در جلسه مورد پرسش قرار گرفت و آقای زنگنه وزیر محترم کاملاً تکذیب کرده و اعلام کردند هرکجا ستاد بحران استان تصمیم به شکستن سیل بندی بگیرد ما هیچ مخالفت و مقاومتی نخواهیم داشت و بلادرنگ حاضر به اجرای تصمیمات هستیم.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه در خصوص شوشتر و درخواست های اختصاصی او از وزیر خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه در سال 95 هم سیلاب خسارت های جدی به مناطق مختلف استان علی الخصوص شعیبیه شوشتر وارد کرد، از وزیر محترم درخواست ترمیم جاده های این بخش و رسیدگی فوری به آن ها و همچنین احداث سیل بندها به طور مقاوم و ماندگار را در نقاط حساس داشتیم که ایشان در این خصوص قول داده و مقرر شد دستورات لازم را صادر کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به قرار گیری 12 حلقه چاه نفت در بخش مدرس شهرستان شوشتر و خارج کردن 4 هزار بشکه نفت درخواست کردیم که مسئله آب شرب روستایی در این منطقه که یکی از مشکلات اساسی است، حل گردد. همچنین جاده های روستایی در بخش مدرس یکی دیگر از نیازهای بزرگ است و در برخی روستاها اصلاً جاده ارتباطی وجود ندارد. توافقات لازم در این خصوص صورت گرفته و انشاءالله تا رسیدن به مرحله اجرا پیگیری خواهیم نمود.

گیلانی در بخشی دیگر از این گفت و گو اذعان داشت: بنده از آقای وزیر خواستم به بحث پساسیل را در کابینه دولت مطرح کرده و اهمیت آن را گوشزد کند. احداث سد بختیاری، ترمیم و مقاوم سازی سیل بندها، بررسی جاده ها، پرداخت غرامت به خسارت دیدگان و... از جمله مسائلی بود که مطرح کردیم.

گفتنی است این جلسه که در سالن مناطق نفتخیز جنوب در اهواز و در روز جمعه 23 فروردین برگزار شد، بیش از 3 ساعت به طول انجامید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار