اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با بانک و صندوق بیمه محصولات کشاورزی صحبت‌هایی انجام گرفته است تا سیکل بررسی و ارزیابی معمول تعیین خسارت‌ها که در سال‌های گذشته انجام می‌گرفت حذف شود زیرا در این شرایط سیلاب امکان بررسی میدانی از اراضی کشاورزی وجود ندارد.
کیخسرو چنگلوایی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای پرداخت خسارت سیلاب به کشاورزان آسیب دیده و سایر بخش‌ها اظهار کرد: برنامه دولت آن است تا همه خسارت کشاورزان در سیلاب‌های اخیر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه در بحث پرداخت خسارت تفاوتی میان کسانی که اراضی خود را بیمه کرده‌اند و یا نه وجود ندارد، افزود: بر این اساس وزارت جهاد کشاورزی یک متوسط قیمتی را برای جبران خسارت کشاورزان آسیب دیده در نظر گرفته است اما با توجه به اینکه هنوز به تصویب نرسیده امکان اعلام قیمت آن وجود ندارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: با بانک و صندوق بیمه محصولات کشاورزی صحبت‌هایی انجام گرفته است تا سیکل بررسی و ارزیابی معمول تعیین خسارت‌ها که در سال‌های گذشته انجام می‌گرفت حذف شود زیرا در این شرایط سیلاب امکان بررسی میدانی از اراضی کشاورزی وجود ندارد.

چنگلوایی عنوان کرد: قرار است در بحث برآورد و پرداخت خسارت سیل زدگان در بخش کشاورزی بسیاری از فرآیندها حذف شود زیرا در این شرایط جان کشاورزان بر همه چیز اولویت دارد و از نظر سازمان جهاد کشاورزی اراضی که به زیر آب رفته‌اند، خسارت آن‌ها 100 درصدی است.

وی خاطرنشان کرد: براساس تاکیدات دولت کشاورزان خوزستان در بحث جبران خسارت هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند زیرا خسارت وارد شده به آن‌ها پرداخت خواهد شد و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار