شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
مراسم تشييع و به خاكسپاری پيكر این دو شهيد روز پنج‌شنبه 4 مهرماه در شهر امام (ره) از توابع شهرستان دزفول برگزار می شود.
مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: مراسم تشييع و به خاكسپاری پيكر این دو شهيد روز پنج‌شنبه 4 مهرماه در شهر امام (ره) از توابع شهرستان دزفول برگزار می شود.

عبدالمجید عقیلی در گفتگو با مهر عنوان کرد: با توجه به اينكه تعداد زيادي از شهداي عمليات والفجر هشت از لشكر هفت ولي عصر هستند و دو تن از شهداي شهر امام خميني (ره) نیز در اين عمليات مفقود شده اند احتمال اينكه اين شهدا از شهر امام باشند، وجود دارد.

وی گفت: اين دو شهيد گمنام نخستين شهداي گمنام شهر امام (ره) هستند كه در این شهر به خاك سپرده مي شوند. پيكر مطهر اين دو شهید در مركز شهر و مجاور كتابخانه به خاك سپرده مي شود و بنايي نیز بر مزار اين شهدا ساخته خواهد شد.

عقیلی افزود: طبق برنامه ریزی ستاد استقبال از شهدا مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 4 مهرماه برگزار خواهد شد.

نماینده کمیته مفقودین جنگ از تفحص پيكر پاك اين شهيدان در منطقه عملياتي فاو و والفجرخبر داد و گفت: يكي از شهدا 21 ساله و ديگري 32 ساله است.

به گزارش مهر، ۲۴ شهر و روستا در خوزستان درخواست دفن اين شهداي گمنام را داشتند كه اين افتخار نصيب شهر امام شد و شش كميته براي هماهنگي برنامه هاي تشييع اين شهدا تشكيل شده و برنامه هايي به همين مناسبت در نظر گرفته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار