اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
فرماندار شوشتر گفت: با فروکش کردن آب در روستاها سیل زدگان بخش شعیبیه این شهرستان که در کمپ ها مستقر بودند حالا در راه بازگشت به روستا هستند.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد : تمهیدات لازم برای لجن برداری و ضدعفونی کردن مسکن روستاییان پیش بینی شده و در حال انجام است.


وی افزود: راه ارتباطی بیشتر روستاها بازگشایی شده و در برخی روستاها جاده همچنان زیر آب است اما در این روستاها نیز تردد به کندی انجام می شود.

رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد: تمام تاسیسات آبرسانی روستایی در این بخش وارد مدار است اما برخی خطوط انتقال در جریان ترمیم سیل بندها خسارت دیده و همچنان قطع است.

وی گفت: هم اکنون با تلاش نیروهای آب وفاضلاب روستایی به وسیله هفت تانکر به روستاهایی که شبکه انتقال آب آنها قطع است، آبرسانی می شود.

فرماندار شوشتر ادامه داد: گاز 14روستا نیز همچنان قطع است اما به محض فروکش کردن آب در تاسیسات و ایستگاه پمپاژ، گاز روستاها نیز وصل می شود. برق 34روستای غرب شعیبیه نیز وصل شده اما برق 2روستا به دلیل مسائل ایمنی همچنان قطع است.

طغیان رودخانه های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شده است.
بر اساس این گزارش تاکنون 270 روستا در خوزستان به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند که از این تعداد 114 روستا دچار آبگرفتگی شده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار