اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
معاون نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خبر داد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از پذیرش 300 سرباز معلم در آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.
حرج چلداوی اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان طرح سرباز معلم از تاریخ 31 فروردین ماه آغاز شده است و تا هفتم اردیبهشت‌ماه سال 1398 ادامه دارد. 

وی افزود: جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و به‌کارگیری سرباز معلم در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان دارای مجوز قانونی نیست.

چلداوی با اشاره به اینکه پذیرفته شدن به صورت سرباز معلم به معنای اشتغال در آموزش و پرورش نیست، بیان کرد: ادامه کار معلمان وظیفه پس از پایان یافتن خدمت ممنوع است و طی کردن دوران خدمت در آموزش و پرورش حق استخدامی و یا اشتغال برای این افراد ایجاد نمی‌کند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: داوطلبان از بین واجدین شرایط دارای برگه آماده به خدمت ثبت نام و امتیازبندی می‌شوند و سپس اداره‌کل آموزش و پرورش بر اساس نیاز و انجام مراحل گزینش، نسبت به جذب آن‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

چلداوی یادآور شد: درخواست معافیت پزشکی یا تحصیلی سبب لغو اعزام افراد شده و کسانی که از سازمان وظیفه چنین درخواستی داشته اند، از فهرست معلمان وظیفه کنار گذاشته می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: ارائه گواهی تدریس در آموزش و پرورش یا نهضت سوادآموزی، فرزند فرهنگی، دارا بودن مدرک نخبگی از بنیاد علمی نخبگان، داشتن تالیفات شابک دار مرتبط با مدرک تحصیلی، ارائه گواهی فرزند شهدا و رزمندگان و گواهی بسیجی فعال از سپاه، بخشی از معیارهایی است که برای امتیازبندی سربازان معلم در نظر گرفته می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار