شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲

شوشان / موسی شاعری معاون سابق فرهنگی شهرداری اهواز در وبلاگش نوشت : چه کسی استاندار خوزستان می شود؟! این سوالی است که این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. شنیده های موثق حکایت از آن دارد که تا لحظه نگارش این متن بجز دکتر مقتدایی که خودش مایل به استانداری نیست که اگر بود همین یکشنبه ای که گذشت حکمش صادر میشد، دیگر هیچ گزینه ای به طور جدی در وزارت کشور مطرح نیست و تمامی نامهای مطرح شده صرفا گمانه زنی های رسانه ای و گاها تبلیغاتی و یا پیشنهادات حزبی و جناحی و گروهی است. البته بماند که افراطیون هم هلهله زنان فعال شده و در جهت تایید و تخریب فعالند!

به هر صورت باید گفت که خوزستان به استانداری در قواره ی وزیری ارشد نیاز دارد فردی با توانایی مدیریت استراتزیک، مدیریت عملیاتی و مدیریت بحران به طور همزمان. فردی با شخصیت قوی و مورد تایید که بتواند خوزستان سیاست زده را به سمت کار و تولید و پیشرفت هدایت نماید. فردی که توان ایستادن و مقابله با افراط گرایان و سیاست بازانی را که حالا مدتی است دوباره فعال شده اند را داشته باشد. خوزستان سردار میخواهد...

به هرحال همانطور که پیش تر گفته بودم بنظر میرسد سید جعفر حجازی در دولت تدبیر و امید هم بر مرکب مراد سوار است و شاید آخرین استانداری باشد که ساختمان استانداری را به کلید دار بعدی تحویل میدهد. ضمنا به شخصه امیدوارم و البته تقاضا میکنم که دکتر مقتدایی بار دیگر از خودگذشتگی به خرج داده و با عدول از حرف قبلی خود ضمن پذیرش مسئولیت استانداری خوزستان، قطار توسعه استان را به ریل صحیح بازگردانده و خوزستان را از این وضعیت خارج نماید.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
0
comment چه اصراری دارید مقتدایی بشود همین اصرار شما یک گمانه زنی رسانه ای برای مقتدایی است
خوزستان آدمهای پرتوان زیادی دارد مقتدایی به کلاس اول برنگردد بهتر است
جلسه نمایندگان برگزار شد و 5 نفر معرفی شدند : موالی - ساعدی - بیانک - شمسایی - سید صفدر حسینی
comment
عبدالخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
0
comment اقای ساعدی گزینه ای است که میتواند خوزستان را به اینده امیدوار کند ان شا ا.. ایشان منتخب جلسه دولت هستند
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
0
0
comment افرادی که نام بردید در انتخابت کجا بودن که حالا پیداشان شد اقا تبلیغ نکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار