اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
در اولین جلسه شورای اداری شوشتر در سال 98؛
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، اولین نشست شورای اداری شهرستان شوشتر در سال 1398 با حضور گیلانی نماینده این شهرستان در مجلس و با معارفه شهردار جدید شهر شوشتر برگزار شد.
شوشان:
در این نشست، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس، امامان جمعه موقت شوشتر، امام جمعه شهر شهید شرافت و مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس (معین خوزستان در بازسازی مناطق سیل زده) حضور داشتند.


فرماندار شوشتر در این نشست گفت: به زودی اولین کلنگ زنی واحدهای ساختمانی برای سیل زدگان استان خوزستان در شعیبیه شوشتر انجام خواهد شد و انشاءالله با حضور دکتر شریعتی استاندار محترم این مراسم برگزار می شود.

حسین پنبه دانه پور با اشاره به معارفه شهردار جدید شهر شوشتر اظهار کرد: از اینکه نیرویی بومی و جوان به عنوان شهردار به انجام وظیفه خواهد پرداخت خرسندیم و امیدوارم که این انتخاب برای شهر دارالمومنین مبارک باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان شوشتر ضمن تشکر از تمام کسانی که در مسئله سیلاب شعیبیه تلاش کردند اذعان داشت: علیرغم تمام سختی ها وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسئولین بسیار زیبا و نشان دهنده این بود که مردم پا به پای مسئولان و مسئولان هم پا به پای مردم در مهربانی و کمک به یکدیگر شانه به شانه قدم بر می دارند.

وی افزود: باید از نیروهای مسلح ارتش، سپاه، بسیج، روحانیت معظم و بسیاری دیگر که ممکن است از قلم بیفتند، قدردانی ویژه ای داشته باشم که کمک یدی و فیزیکی می کردند. صحنه های جالبی که مردم و مسئولین در کنار هم آفریدند قطعاً خاری خواهد بود که چشم دشمنان را نشانه می گیرد.

وی از گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس نیز تشکر کرد و گفت: در بسیاری از مقاطع حساس در روزهای بحران شعیبیه، آقای گیلانی با تلاش ها و دلسوزی های خود، کمک های شایانی در ارسال ماشین آلات از استان های دیگر و بسیاری اقلام مورد نیاز داشته و ما را یاری کردند که جای تقدیر دارد. همچنین حضور مداوم در منطقه و بازدیدهای شبانه و روزانه ایشان باعث تزریق انگیزه مضاعف به همه مسئولین و مردم و جوانان می شد که از این بابت نیز از ایشان ممنونیم.


در بخشی دیگر از این جلسه نیز نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سیلاب در تمام کشور یک امتحان الهی بود که انصافاً در تمام کشور علی الخصوص شعیبیه شوشتر، همه مردم و مسئولان سربلند از این آزمون بیرون آمدند.
 
سهراب گیلانی اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مجلس در مناطق سیل زده خوزستان حدود 30 روز در استان بودم و روزانه مناطق مختلف را بررسی و گزارشات لازم را ارسال می کردم. 

وی در رابطه با خسارت های وارد شده افزود: بیش از 11 هزار میلیارد تومان و 300 روستا دچار خسارت شدند که آمار پائینی نیست و باید هرچه سریع تر نسبت به اصلاح وضعیت برنامه ریزی و اجرای فوری را در دستور کار قرار داد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط موجود باید از مدیریت بحران استان خوزستان قدردانی کنم چرا که در تمام این بحران ها و وضعیت حاد رودخانه ها از سیلاب، به لطف خدا هیچگونه تلفات جانی نداشتیم و این یک امتیاز بزرگ است. 

وی اضافه کرد: به طور خاص نیز از ستاد بحران شوشتر و علی الخصوص فرماندار محترم آقای مهندس پنبه دانه پور تشکر می کنم که از اواخر بهمن ماه سال گذشته عملیات مورد نیاز برای مقابله با این سیلاب را آغاز کرده بودند. 

وی گفت: پس از رسیدن دبی آب به بیش از 3 هزارمترمکعب بر ثانیه دیگر سیل بندها توان ها مقابله نداشتند و پس از آن سیلاب وارد روستاها و قسمت عمده ای از بخش شعیبیه شد. اما جدا از مسئله سیل، اسکان و نگهداری از مردم و احشام شان و بسیاری اقدامات دیگر که موجب رضایت خاطر مردم شریف منطقه شد قابل تشکر و قدردانی است.


شهردار جدید شوشتر نیز در این جلسه با اشاره به مشکلاتی که شهرداری شوشتر با آن مواجهه است گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا هم خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم و هم مشکلات و موانع موجود را رفع کنیم.

عباس اسکندری نیا افزود: یکی از وظایف اصلی شهرداری ها توسعه خدمات شهری است و این امر بدون کمک فعالین اجتماعی و مردم شریف شوشتر محقق نخواهد شد.

بخشی دیگر از صحبت های مهندس اسکندری نیا به نقل از علم جنوب را در زیر می خوانید:

من از بدنه شهرداری هستم و در طی ۱۸ سال سابقه کاری تا به حال کسی از بدنه شهرداری شوشتر، شهردار نشده  است و این لطف خداوند است.

از همه همکارانم تشکر و قدردانی می‌کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند.

دوستانی با ما زاویه داشتند اما حالا از همه مسئولین و دوستان چه مخالف چه موافق درخواست میکنم و دست دوستی به سویشان دراز میکنم تا با توجه به شرایط شهرداری همه به کمک بیایند. 

خواهش دارم از همه مردم، مسولین، متخصصین، دانشگاهیان، انجمن های مردم نهاد و همه اقشار که به ما کمک کنند چرا که من به مشورت همه نیاز دارم.

از اصحاب‌ رسانه تشکر می کنم که در این مدت زحمت زیادی کشیدند.

سوگند یاد می کنم تا زمانی که هستم با تمام توان و قدرت در جهت خدمت رسانی به شهرم گام بردارم و از همه جریان های خاص دوری کنم.

از زحمات مهندس پنبه دانه و سردار گیلانی تشکر و قدردانی می کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار