اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب:
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تحقق 100 درصدی برنامه تولید نفت این شرکت همزمان با مدیریت بحران سیل در استان خوزستان خبر داد.
احمد محمدی در آخرین نشست ستاد مدیریت بحران این شرکت اظهار کرد: مناطق نفتخیز جنوب از ابتدای سال جاری و همزمان با بالا آمدن سطح رودخانه‌های دز، کرخه و کارون و بروز سیلاب در خوزستان در دو جبهه امدادرسانی به مردم و مراقبت از تاسیسات و راهبری تولید نقش آفرینی کرد.

وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از تاسیسات و خطوط لوله شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان دچار آبگرفتگی شده و یا در محاصره سیلاب قرار گرفتند اما با تلاش شبانه‌روزی همکاران، تولید، توزیع و صادرات نفت خام از ابتدای سال جاری تا کنون مطابق برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران به طور 100 درصدی محقق شد.

محمدی با بیان اینکه بحران سیل در استان خوزستان کم سابقه بوده است، گفت: صنعت نفت با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان آنچه را که در توان داشت به میدان آورد و در هر دو جبهه با موفقیت اقدامات لازم را انجام داد.

وی با اشاره به اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مدیریت بحران سیل خوزستان، ثبت و ضبط فعالیت همکاران و مستندسازی آن‌ها برای استفاده در رخدادهای احتمالی آینده را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به پایان بحران سیل در خوزستان خاطرنشان کرد: با عنایت به نامگذاری سال جاری به نام رونق تولید، وظیفه ما این است که حداکثر توان خود را برای رونق تولید، ایجاد فضای کسب و کار و حمایت از ساخت داخل بکار گیریم.

محمدی، در پایان از زحمات و تلاش‌های همه مدیران، روسا، کارشناسان و دست اندرکاران مدیریت بحران در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های تابعه قدردانی کرد.

در این نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گزارش جمع‌بندی از اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود ارائه دادند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار