شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۶۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹
جالب اینکه امروز رسانه ها خبر از دیدار مقتدایی با معاون وزیر کشور داده اند ،شاید در این ملاقات مقتدایی خود را بعنوان گزینه استانداری معرفی کرده یا عماد را .
سایت ملاثانی نیوز نوشت : چند هفته پیش بیانیه مکتوب او در همه رسانه ها منتشر شد و شوکی را به همگان وارد کرد .همو که سال ها پیش بر اریکه مدیریت عالی خوزستان و هرمزگان تکیه زده بود و شاید بسیاری از تصمیم های تلخ و شیرین دیروزش هنوز بر کام بر مردم این خطه رنجور نشسته است ،نوشت: آمادگی پذیرش هیچ مدیریتی در سطوح ملی و استانی را ندارد .همچنین 10 روز بعد سیدشریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز از زبان او گفت: مقتدایی در گفتگو با نمایندگان گفت" من نمی خواهم به کلاس اول برگردم"

اما گو اینکه آغاز مهر و شور و شعف دانش آموزان دل عبدالحسین را هوایی کرده و دوباره با مرور خاطرات روزهای جوانی سودای بدست گرفتن سکان استانداری را در سر می پروراند.او اکنون بر عهد پیشین خود با مردم و رسانه ها پشت کرده و با حضور در نشست تعدادی از اعضای ستاد دکتر روحانی در حسینیه اقبال و در غیاب جاسم جادری ،با قرار گرفتن در پشت تریبون با حرارات عجیبی همه سرمایه های خوزستان را با کنایه گزنده "تهرانی نشینان" مورد حمله قرار داد.

در آن مجلس گزینشی و محدود نیز کسی از او نپرسید ،شما از یک سو شمخانی ،رضایی و.. را سرمایه های ملی خوزستان قلمداد می کنید و دوستان حضرتعالی برای استانداری رضایی کمپین حمایت راه اندازی می کنند اما از دیگر سو به چهره های ملی می تازید و اعلام می دارید ،استاندار باید خاک خورده خوزستان باشد.اما بازهم کسی نبود که به مقتدایی بگوید "برادرم! شمخانی ،رضایی ،فروزنده ،سیداحمد ،حیصمی ،موالی زاده ، فواد کریمی و...در گذشته بویژه در 8 سال دفاع مقدس سهمیه خاک خود را خورده اند و آنطور که تصور می کنید بی خبر از خوزستان نبوده و بحمدالله غرق در دلارهای نفتی نیستند"

جالب اینکه امروز رسانه ها خبر از دیدار مقتدایی با معاون وزیر کشور داده اند ،شاید در این ملاقات مقتدایی خود را بعنوان گزینه استانداری معرفی کرده یا عماد را .

بسیاری از کنشگران عرصه سیاسی استان تحرکات عجیب و فشرده مقتدایی در این روزها بی سابقه می دانند بویژه اینکه شاید گام در راه " عبور از جادری " باشد.البته قوت گرفتن انتخاب گزینه عرب برای استانداری خوزستان عده ی زیادی را به تکاپو انداخته تا بهر شکل ممکن مانع طرح نام هایی چون موالی زاده ،جادری ،حیصمی باشند .در هر صورت افکار عمومی همچنان در انتظار توضیحات مقتدایی است آیا هنوز بر عهد خود با مردم باقی است یا خیر؟


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
2
4
comment باسلام
چه بخواهیم چه نخواهیم چه بدانیم وچه ندانیم مقتدایی جزو مدیران لایق وخوش سابقه این مرزوبوم میباشد وامید است همیشه ایام سرفرازبماند
comment
وطن پرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
2
3
comment حداقل حالا که فرم سایتتون رو تغییر دادید ، نحوه ی پوشش خبریتون رو هم عوض کنید و از هر منبعی که مقالاتی سراسر بی پایه که غرض شخصی تو نوشته ی نویسنده هاش مشهوده خبر منعکس نکنید .. مردانه یکی به من بگه .. ای آقایون تهران نشین چه گلی به سر اهواز یا خوزستان زدن ؟؟؟ مردونه یکی از خدماتشون رو به منم بگید بدونم !! شما هم پیام منو چاپ کن ، ببینم کسی جوابی داره یا نه ..
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
comment مقتدایی خودش گفته به کلاس اول بر نمی گردم حالا که انصراف داده نباید جنجال کنه
comment
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
3
1
comment باسلام.مدرک دکترای آقای مقتدایی را بررسی کنید.شایعه ای است که مدرکش را در ایام نمایندگی از دانشگاه هاوایی گرفته است.ایشان از مشکل دلرترین مدیران استان بوده است.مسایل هفتگل و آبادان در زمان ایشان و با بی تدبیری وی بوجود آمد.. ایشان در این چند سال خواب خواب بودند و با حقوق ومزایای کلان در شرکت حفاری مشغول کار بودند...
comment
نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
comment
1
0
comment من با سخنان سلطانعلی بهمئی موافقم . دکتر مقتدایی ستادهای روحانی را دربرابر شخصیتهای بزرگ استان خوزستان قرار داده درحالی که هدف بچه های ستادهای این نبود
comment
شهروند دهک آخر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
comment
0
2
comment ستاد روحانی یک تیم بارز داشت که توسط دکتر جادری کار می کرد و یک تیم کوچک داشت که امور رو گزارش می داد که توسط نخبگان اداره می شد. استاندار کسی خواهد شد که به روحانی قبل از انتخابت ارادت داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار