اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین قاسم سمیری را به عنوان سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد
شوشان : محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین قاسم سمیری را به عنوان سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین قاسم سمیری را به عنوان سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب کرد.
امید است با استعانت از خداوند منان و بهره‌گیری از توان و تجارب مجموعه‌ همکاران ارجمند و اهالی فرهنگ و هنر در جهت رشد فضایل اخلاقی، شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی موفق و موید باشید.
در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین قاسم سمیری آمده است:
نظر به تعهد و تجربه جناب‌عالی در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، به موجب این حکم، شما را به عنوان سرپرست امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب می‌نمایم.

شایان ذکر است که حجت الاسلام قاسم سمیری از مدیران موفق ارشاد خوزستان و نیروهای زبده فرهنگی ست که تا قبل از انحلال اداره ارشاد اهواز مدیریت این نهاد فرهنگی را برعهده داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار