اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
اهواز-ایرنا- معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: کارشناسان وزارت صمت در حال برآورد خسارت های ناشی از سیل به صنایع هستند تا کمک های بلاعوض و تسهیلات کم بهره به صاحبان این صنایع پرداخت شود.
برات قبادیان چهارشنبه در حاشیه رونمایی از طرح ملی تاپ (توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) به صورت پایلوت در خوزستان در محل سالن اجتماعات سازمان صمت استان بیان کرد: متاسفانه یکی از عواملی که باعث وارد شدن خسارت به صنایع در سیلاب اخیر بوده است استفاده نکردن از راهکارهای علمی و پژوهشی در صنعت و تولید است.
وی گفت: معتقد هستم که اجرای طرح ملی تاپ برای رفع بخشی از خسارت هایی که به صنایع توسط سیلاب وارد شده لازم است به ویژه در کشت و صنعت های نیشکر که خسارت های زیادی متحمل شدند.

قبادیان در ادامه با اشاره به رونمایی طرح ملی تاپ به صورت پایلوت در چهار استان کشور از جمله خوزستان بیان کرد: این طرح در سال 99 به صورت ملی در کشور عملیاتی و اجرا می شود.
معاون وزیر صمت ادامه داد: تاپ یک طرح دانشی و علمی است که می تواند بخش صنعت را متحول کند.

از اوایل فروردین ماه امسال 21 شهرستان خوزستان درگیر سیلاب و آبگرفتگی شدند.

گفتنی است طرح ملی تاپ ( توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار) امروز چهارشنبه در خوزستان به عنوان چهارمین استان عملیاتی شدن این طرح در کشور رونمایی شد.

این طرح با تکیه بر چهار محور دانشجو، بنگاه اشتغال ، استاد و ‌سرباز تعریف شده با هدف ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه با بخش تولید و استفاده از راهکارهای علمی و پژوهشی در صنعت و تولید اجرا شده است.

بنگاه ها ، سربازان دارای تحصیلات دانشگاهی ودانشجویان علاقمند به حوزه تولید ‌وصنعت در سامانه این طرح ثبت نام می کنند وبا استفاده از علم ودانشی که توسط اساتید و پژوهشگران عضو سامانه ، برای توسعه و استفاده از تکنولوژی درتولید وایجاد اشتغال استفاده می کنند.

در بخش سرباز تاپ نیز اثربخشی دوران خدمت سربازی بر اساس نیاز پژوهشی بنگاه ها وکسب مهارت و ‌توانمندی ورود به بازار کار تعریف شده است. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار