اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به موقعیت روستاهای واقع در حریم رودخانه ها، گفت: این روستاها تعیین تکلیف می‌شوند.
مسعود انصاریان در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده که امروز (18 اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون حدود 17 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در مناطق سیل‌زده ارزیابی شده است که یک هزار و 552 واحد از این تعداد احداثی هستند و 10 هزار و 99 واحد نیز نیاز به تعمیر دارند.

وی با اشاره به ارزیابی معیشتی و آسیب رسیدن به ابزار و وسایل زندگی مردم، افزود: در این زمینه 3 هزار و 456 واحد ارزیابی شده که تا روز گذشته سه میلیارد تومان پرداخت خسارت انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: با هماهنگی که با معاونت حفاظت و بهره‌برداری سازمان آب و برق خوزستان انجام شد، مقرر شد سریعا اسامی روستاهای واقع در حریم رودخانه ها اعلام شوند تا تعیین تکلیف شوند.

انصاریان با اعلام آمادگی جهت آغاز بازسازی، بیان کرد: برآورد خسارتی که به روستاها وارد شده، انجام شده و به سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان تحویل داده شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار