اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
واقعا، مردم شریف ایران  باید این حرف ها را، جدی بگیرند.!؟

 ترامپ: 
دوست دارم مقام‌های ایران به من زنگ بزنند

سوال: هدف از اعزام یک ناو هواپیمابر به منطقه مقابله با ایران است؟

ترامپ: اطلاعاتی در دست است که تهران قصد حمله به نیروهای آمریکایی را داشته است.

- سوال : آیا خطر درگیری نظامی وجود دارد 

ترامپ: بله، این چیزی است که همیشه مطرح است. نمی‌خواهم بگویم، نه، ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد.

می‌دانید دوست دارم درباره ایران چه اتفاقی بیفتد؟ دوست دارم به من زنگ بزنند. می‌دانید که جان کری با آنها زیاد صحبت می‌کند. جان کری بهشان می‌گوید که زنگ نزنند. این نقض قانون لوگان است و او باید بابت این تعقیب قضایی شود، ولی اعضای تیم من من نمی‌خواهند کاری کنند که.... فقط دموکرات‌ها از این جور کارها انجام می‌دهند.

جان کری جلسات و تماس‌های تلفنی زیادی با مقام‌های ایران داشته و به آنها گفته که چه کاری انجام دهند.

از وقتی من [آمریکا را] از برجام خارج کردم، اقتصاد آنها دچار آشوب شده؛ تورمی دارند که نرخ آن بالاترین رقمی است که تا به حال شنیده‌ام. آخرهفته‌ها و حتی در طول هفته شورش در کشورشان اتفاق می‌افتد.

کاری که آنها باید بکنند این است که با من تماس بگیرند و [پای میز مذاکره] بنشینند. می‌توانیم توافق کنیم و به یک توافق منصفانه دست پیدا کنیم.

ما فقط می‌خواهیم که آنها سلاح هسته‌ای نداشته باشند. چیز زیادی از آنها نمی‌خواهیم.

به آنها کمک خواهیم کرد بار دیگر اوضاعشان فوق‌العاده شود. الان اوضاع شان بد است. چشم به راه روزی هستم که به ایران کمک کنم. دنبال آسیب زدن به ایران نیستم. می‌خواهم آنها قوی و فوق‌العاده باشند و اقتصاد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. ولی آنها دارند حرف جان کری را گوش مي كنند.

آنها باید تماس بگیرند و اگر این کار را انجام دهند ما آماده گفت‌‌‌وگو با آنها هستیم. آنها می‌توانند از لحاظ مالی بسیار بسیار قوی شوند؛ قابلیت‌های بالایی دارند./ ایرنا


نتیجه‌گیری:

مگر ایران در برجام همین تعهدات را به مرحله اجرا در نیاورده بود.!؟ و راست آزمایی ها از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) در مورد بازرسی های مراکز فعالیت های کاربردی صلح آمیز انرژی هسته ای در ایران بخوبی توسط آن سازمان انجام نپذیرفته بود.!؟
 
پس چرا ترامپ یک جانبه از برجام خروج زده است.!؟

واقعا، ترامپ دارد  روی مخ مردم ایران کار می کند، یعنی ایشان این قدر مردم ما را زود باور و ساده اندیش گیر آورده است، که بچگانه و بصورت خاله خورزوئی با آنها به گفتگو بنشیند.

واقعا، ترامپ چه قضاوتی روی مردم ایران دارد و این اطلاعات غلط را چه کسی و یا کسانی از اوضاع و احوال ایران به او می رساند .!؟

مگر ترامپ، همین در باغ سبز را برای کره شمالی نشان داد و از این همه نشست چه امتیازی به آنها داد.!؟

آیا اتخاذ این روش دیپلماسی یعنی مذاکره برای مذاکره از سوی ترامپ برای چه منظوری صورت می گیرد.!؟

آیا هدف ایشان از اتخاذ این روش، (مذاکره برای مذاکره ) برای خام کردن مردم ایران و دعوت آنها به شورش، اصولا، از  اهداف نهایی اوست و براستی او فکر می کند این ناوگردانی های در خلیج فارس و ایجاد رعب و دلهره در دل مردم و افکار عمومی منطقه واقعا اثربخش است و مصرف سیاسی مناسبی برای منافع آمریکا دارد.!؟

با این توصیف، دونالد ترامپ با این نوع سخن گفتن شان ریاست جمهوری و قواره و کالیبر سیاست خارجی و دیپلماسی را  در دولت آمریکا کوچک و ناچیز نکرده است.!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار