اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
شوشان - محمدرضا ایزدی / عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :
در خصوص برکناری شهردار و انتصاب شخص جایگزین صحبتها و اظهار نظرهای زیادی طی ۲۴ساعت گذشته در فضای مجازی صورت گرفت که به منظور تنویر افکار عمومی بر خود لازم می دانم نکاتی را یاد آور شوم.
نزدیک به دو سال از مدیریت آقاي کتانباف در شهرداری اهواز می گذرد و‌ شورا بعللي مجبور شد تا ایشان را برکنار کند. 
وی انسانی پاک، با اصالت، شرافتمند و زحمت کش می باشد و بی انصافی است که زحمات ایشان بیان نشود و از تلاش هاي اين بزرگوار تقدیر و تشکر به عمل نيايد.
اما آنچه که موجب تصمیم گیری شورا برای برکناری آقای کتانباف شد چند علت داشت که دیروز در صحن علنی شورا به مواردي از آن اشاره شد و در رسانه ها و فضای مجازی انعكاس پيدا كرد که از تکرار آن خودداری نموده و تنها به این موضوع اشاره کنم و آنهم انتظاری بود که مردم شريف اهواز در زمینه خدمات رساني، رفاهی و عمرانی از ما داشتند و ما هم از شهردار ، که متاسفانه برآورده نشد و اگر این روند ادامه پیدا می کرد نه به صلاح آقاي کتانباف ، و نه به صلاح شهروندان و نه به صلاح شورا بود چرا که طی حدود دو سال گذشته بر نارضایتی مردم افزوده شد و به ناچار برای جلوگیری از بدتر شدن اوضاع ، تغییر در مدیریت شهری لازم و بوجود آمد.
امیدوارم نتیجه این تغییر به خیر و صلاح مردم عزیز اهواز رقم بخورد و شهردار جدید که فردی جوان، با انگیزه و با پتانسیل بالایی می باشد در چهارچوب قوانین و مقررات کار خود را شروع و از تجربه و تخصص مدیران شهرداری استفاده نمايد و با اعضای شورا که نمایندگان مردم هستند و حرف مردم را به او منتقل می کنند برای اصلاح امور شهر گامي مهم بردارد.
امید است  سرپرست جدید شهرداری بتواند منشاء خدمات بهتر و توسعه بیشتر كلانشهر اهواز شود و همانگونه که قانون در خصوص نظارت شورا بر کار شهردار و امور شهرداری تاكيد دارد لذا بنده در صورت مشاهده کم کاری و هر خلافی برحسب وظیفه خود اقدام خواهم کرد چون با هیچ کس عقد اخوت نبستم و تا آخرین روز مسؤلیتم در شورا ، به اعتقادات خود پایبند خواهم بود . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار