اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
سرپرست فرمانداری دشت آزادگان با اشاره به تلاش‌ها برای بازسازی جاده بستان – چذابه، گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است، پایانه مرزی چذابه فردا بازگشایی شود.
حمید سیلاوی اظهار کرد: در جریان سیلاب اخیر در خوزستان، جاده بستان - چذابه دچار آبگرفتگی شد و این مساله باعث شد تا شاهد تعطیلی پایانه مرزی چذابه باشیم و روند صادرات از این پایانه متوقف شود.

وی افزود: از روز پنجشنبه با لوله‌گذاری و عملیات ترمیم جاده چذابه، مسیر در حال بازگشایی است و در این زمینه قرار بود که امروز پایانه مرزی چذابه بازگشایی و روند صادرات از سر گرفته شود اما به دلیل مسایل ایمنی و با توجه به اینکه همچنان مقداری آب در جاده بود، این کار انجام نگرفت.

سرپرست فرمانداری دشت آزدگان تصریح کرد: همه تلاش را انجام خواهیم داد تا کار ترمیم این محور را تا بعد از ظهر امروز به طور کامل به اتمام برسانیم تا از فردا شاهد بازگشایی پایانه مرزی چذابه باشیم و صادرکنندگان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این پایانه صادر کنند.

سیلاوی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود که امروز این پایانه بازگشایی می‌شود، آن دسته از ماشین‌هایی که بارگیری شده بودند را با احتیاط از مرز عبور دادیم اما تلاش خواهیم کرد که تا فردا کار بازسازی را به اتمام برسانیم و کار صادرات را از پایانه مرزی چذابه آغاز کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار