اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
شوشان - احمد سراج :
دیدار دانشجویان با رهبر عزیز انقلاب در ماه رمضان فرصتی بود که ایشان انتظار خود را جهت زمینه سازی ایجاد دولت جوان و حزب الهی بیان نمایند که میتواند در صورت تحقق بسیاری از دغدغه های امروز را از جمله مبارزه با فساد ، بن بست شکنی در حل معضلات اجتماعی و اقتصادی مردم و همچنین تلاش خستگی ناپذیر و جهادی در مدیریت کلان کشور را مرتفع نماید . 

 اصلی ترین عنصر تشکیل دهنده دولت جوان و حزب الهی ، ظرفیت جوانانی است که مهم ترین عامل حرکت جهادی آنان  در مسیر  خدمت به مردم  و همچنین بازدارندگی آنان در مقابل اشرافیگری و دنیا پرستی همانا نیروی ایمان است.

حضور مومنانه و پرشور جوانان درماه مبارک رمضان که تجلی آن در مراسمات شبهای لیله القدر به خوبی از ارتقا سطح ایمان و معرفت نسل جوان مسلمان ایرانی گواه است  از یک طرف  و همچنین با کمی تامل حضور حداکثری ،جهادی و  موفق  نسل جوان در صحنه های گوناگون سیاسی ، علمی، فرهنگی ، بین المللی و اجتماعی  نشان می دهد انتظار رهبر معظم انقلاب از ایجاد دولت جوان و حزب الهی کاملا دست یافتنی و رافع بسیاری از دغدغه های جامعه می باشد.

صد البته جوانان امروز ایران اسلامی میبایست کمر همت بسته و با خودسازی بیش از پیش و افزایش بصیرت خویش  ،گام های استوار و محکم را در جهت زمینه سازی دولت جوان و حزب الهی بردارند تا پیروزی ها و افتخارات عظیم در گام دوم انقلاب محقق شود .

                   به امید ظهور حجت خدا
                   التماس دعا در شبهای قدر
                            احمد سراج
                            ۴ خرداد ۹۸
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار