اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب چهار عنوان برتر دانش‌آموزی و سه عنوان برتر بخش فرهنگیان در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.
محمد تقی‌زاده اظهار کرد: رقابت‌های فراخوان پرسش مهر ریاست‌جمهوری ابتدای سال تحصیلی 97 - 98 در قالب ۲۰ رشته و گرایش کار خود را آغاز کرد که در پایان، بالغ بر دو میلیون نفر شرکت‌کننده، آثار خود را به دبیرخانه‌های این فراخوان ارسال کردند.

وی در ادامه با اشاره به ساز و کار برگزاری این فراخوان، خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها در سه سطح منطقه، استان و کشور برگزار شد. پس از ارزیابی در سطح منطقه‌ای و استانی بالغ بر پنج هزار اثر منتخب از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در پایان این رقابت‌ها ۲۵۲ فرهنگی و دانش‌آموز از سراسر کشور به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند، گفت: از این تعداد، چهار دانش‌آموز و سه فرهنگی خوزستانی توانستند با کسب یک رتبه اول، دو رتبه دوم و چهار رتبه سوم برای استان افتخارآفرینی کنند.

تقی‌زاده اضافه کرد: در بخش دانش‌آموزی "ابوالفضل بهبهانی" و "مریم زاده عریفی" به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم وبلاگ‌نویسی در بخش رسانه و فضای مجازی را از آن خود کردند. همچنین "فاطمه روخنده" توانست در حوزه هنرهای تجسمی و رشته نقاشی خط رتبه دوم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد‌. "مبینا مددی" دیگر دانش‌آموز خوزستانی نیز با فیلم کوتاه "من نمی‌توانم" موفق به کسب مقام سوم رشته فیلم کوتاه شد.

وی درخصوص رتبه‌های کسب شده توسط فرهنگیان خوزستانی، بیان کرد: "فاطمه دهقانی" با فیلم داستانی "مسیر" موفق به کسب رتبه اول کشوری این فراخوان ملی شد. همچنین "فریبا موسوی" و "لیلا سیلاوی" در بخش سرود همگانی - تلفیقی به صورت مشترک موفق به کسب رتبه سوم این دوره از رقابت‌های ملی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در نوزدهمین دوره فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، رئیس جمهور از دانش‌آموزان سوال کردند: "در سال گذشته چه مهارت‌هایی را در مدرسه آموختید و چه انتظاراتی در این زمینه‌ دارید؟ دانش‌آموزان پاسخ دهند که چه کسی و کدام معلم بیشتر به آنان در زمینه مهارت‌آموزی کمک کرد و به نظر آنان کدام مهارت‌ها بیشتر برای آینده زندگی آنان مفید بوده و به کار می‌آید؟"

تقی‌زاده در پایان گفت: برگزاری این فراخوان می‌تواند نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی تربیتی دانش‌آموزان ایفا کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار