اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
 شوشان - احمد سراج :
امروز در حالی استکبار جهانی از معامله بزرگ قرن سخن به میان آورده است که به خوبی میداند  جبهه ای به مراتب بزرگتر و قدرتمند تر از چهل سال قبل مقابلش مقاومت میکند .

جبهه مقاومت اسلامی دیگر یک جغرافیای محدود ندارد بلکه در بخش گسترده ای از غرب آسیا حضوری موثر و بازدارنده و در اقصی نقاط دنیا گفتمانی مقبول به ویژه در نسل جوان دارد .

در برهه ای از تاریخ فلسطین اشغالی عناصری نفوذی و خودفروخته با شعارهای فریبنده سعی در ایجاد تشکیک در راهبرد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی داشته و روش مذاکره را راه حل اساسی حل مشکل قدس اشغالی میدانستند که در هر بار مذاکره  رژیم اشغالگر یک موفقیت و جبهه فلسطینی شکست و عقب نشینی را تجربه کرد.

اکنون و پس از پیروزی های مکرر جبهه مقاومت در غزه که حاصل حضور نسل جوان و حزب اللهی به عنوان عناصر اصلی این جبهه می باشد تفکر معامله گر را که از مسیر  مذاکره بدنبال حل مساله است را به چالش کشیده و اعتبار آن را ازبین  برده است .

اکنون روز قدس است و راهبرد مقاومت خواسته آمریکا یعنی معامله قرن را با مقاومت بزرگ قرن پاسخ خواهد داد و در این مسیر پشت جبهه مقاومت اسلامی به نسل جوان و حزب اللهی گرم است و این نسل جز به نابودی رژیم صهیونیستی فکر نکرده و کمتر از ۲۵ سال آینده شاهد نابودی اسرائیل خواهد بود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار