اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
شوشان -  عبدالرحمن نیک سرشت :
جناب آقای وزیر کشور

تمام کشور فاجعه ی ناشی از بی نظمی در برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور را در ورزشگاه فولاد آرنا از شبکه ی سوم سیما بطور مستقیم نظاره گر بودند و نسبت به وضعیت نابسامان مدیریت اجرایی استان خوزستان تاسف خوردند.

جناب آقای وزیر کشور

 طرف حساب شما در روز جام حذفی مردان ورزشکاری بودند که گذشت و مروت را با تمام ناملایمت در دستور کار خود قرار دادند و اگر نبود این روحیه ی پهلوانی بدون شک جشن پیروزی فوتبال ایران در آن شب بیم و هراس، تبدیل به یک مصیبت ملی می شد.

جناب آقای وزیر کشور 

برگزاری انتخابات به مانند برگزاری فینال جام حذفی فوتبال نیست، در این میدان، افراد سیاسی از منافع قومی، رانتی و جناحی بیشتر سخن می گویند و بعضا قرابتی با انصاف و مروت ندارند و هرگز سر سوزنی گذشت بر سر منافع خود به خرج نمی دهند و ما به تجربه دید ه ایم که بعضا در انتخابات گذشته، برخی از شهرها اختلافات کوچک و جزیی به درگیرهایی خونبار مبدل گردید.

جناب آقای وزیر کشور

 همانطوری که خود نیک می دانید بیشتر افراد استخواندار کارکشته و مجرب وزارت کشوری را ما در خوزستان بر مسند فرمانداری ها و بخشداری ها، به دلایلی که شرم از ذکر آن دارم، دیگر نمی بینیم و اغلب کارگزاران امروزی وزارت کشور در استان خوزستان از نیروهای صفر کیلومتر آموزش ندیده ای هستند که هنوز حکم سرپرستی دارند و بواسطه ی نفوذ نمایندگان فعلی که خود رقیب نامزدهای دیگر در انتخابات آینده هستند بر سر کار آمدند که این خود شائبه ی بی طرفی متولیان دست اندرکار انتخابات را در افکار عمومی و بالاخص در اردوگاه رقیبان زیر سوال برده است.

جناب آقای وزیر کشور

استان خوزستان، بحران های زیادی در دوره تصدیگری شما به چشم دیده و خود بهتر از هر کارشناسی از اوضاع و احوال ناخوش این استان باخبر هستید ، برای مثال در جریان اختلاف محدوه ی شهری اندیمشک و دزفول ملاحظه فرمودید که چطور و چگونه بدلیل اختلاف بر سر جانمایی یک تابلو چه بلوایی که برپا نشد.
لذا شایسته نیست که خوش بین و ساده اندیشانه به استقبال برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در استان خوزستان با این مختصات مشروحه بشتابید و بهتر آن است که از هم اکنون تدابیر پیشگیرانه ای را لحاظ بفرمائید و کادرهای استخواندار و مجرب وزارت کشوری را لااقل در تصدی مناصبی که احتمال بحران در آن می رود، شجاعانه بگمارید تا ثبات، امنیت و آرامش انتخابات برهم نخورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار