اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان از آغاز لایروبی رودخانه کارون در مقطع اهواز در تیرماه خبرداد.
حمیدرضا لشکری در خصوص لایروبی رودخانه کارون اظهار کرد: در برنامه داریم تا در تیرماه رودخانه کارون را در مقطع اهواز لایروبی کنیم و اکنون نیز در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این کار هستیم.

وی افزود: سازمان آب و برق خوزستان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌هایی در این خصوص انجام داده است و پس از جمع‌بندی نهایی نسبت به لایروبی رودخانه کارون در مقطع اهواز اقدام خواهد شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان تصریح کرد: با توجه به اعتبارات و حجم مورد نظر نسبت به لایروبی اقدام خواهد شد. در این زمینه اگر حجم لایروبی متناسب با دستگاه‌هایی باشد که در اختیار سازمان آب و برق خوزستان است، این کار توسط سازمان انجام خواهد گرفت.

لشکری ادامه داد: در صورتی که حجم مورد نظر برای لایروبی رودخانه کارون حجم بالایی باشد و نقدینگی مورد نیاز آن تامین شود، قطعا آن حجم لایروبی با دستگاه‌های سازمان آب و برق خوزستان امکانپذیر نخواهد بود و در این زمینه از شرکت‌های خارجی کمک گرفته خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این زمینه با برگزاری مناقصات، از توان و دستگاه‌های شرکت‌های خارجی در بحث لایروبی رودخانه کارون در مقطع اهواز استفاده خواهیم کرد. 

معاون حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان خاطرنشان کرد: در برنامه داریم تا در تیرماه کار لایروبی رودخانه کارون را در مقطع اهواز آغاز کنیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، قطعا این کار را انجام خواهیم داد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار