اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
سرپرست گروه ملی فولاد ایران خبرداد:
سرپرست گروه ملی فولاد ایران گفت: کارخانه فولاد سازی گروه ملی به زودی راه اندازی خواهد شد.
عبدالکریم پهلوانی اظهار کرد: عمليات راه اندازی مجدد كارخانه فولادسازی گروه ملی كه دو سال از توقف آن می گذرد از اول ارديبهشت ماه آغاز و هم اكنون به مرحله پايانی خود نزديک می شود.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بازسازی واحد آبرسانی و كولينگ تاور كارخانه هستيم و پس از آن برای پيش راه اندازی و راه اندازی نهايی در اواسط تيرماه آماده خواهیم شد.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران تصریح کرد: كاركنان متخصص گروه ملی بر اساس برنامه تنظيمی سال ٩٨ و با كمترين هزينه طی سه ماه خط كلاف را راه اندازی کردند و بزودی نيز كارخانه فولادسازی را راه اندازی می كنند.

پهلوانی عنوان کرد: در این زمینه پس از راه اندازی کارخانه فولاد سازی، آماده خواهیم شد تا با ورود به عرصه رقابت سهم بازار گروه ملی را پس از سالها باز پس بگيریم.

 وی ادامه داد: اميدواریم مسولان با رفع موانع و با تامين مواد اوليه و سرمايه در گردش كه پاشنه آشيل گروه ملی است خط مقدم توليد را تغذيه كنند و ما را تنها نگذارند.

سرپرست گروه ملی فولاد ایران خاطرنشان کرد: مشكلات گروه ملی اگر چه بسيار است ولی اطمينان داريم با برنامه ريزی، تمركز مديريتی، تحليل، اولويت بندی و به شرط حمايت جدی و سرعت عمل مسئولان مشکلات را پشت سر بگذاریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار