اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز از برنامه ریزی برای ممنوعیت تردد از پل سفید و تبدیل این پل تاریخی شهر به پیاده راه خبر داد.
قادر کعب‌عمیر در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (2 تیرماه) در سالن جلسات شورای شهر اهواز برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های این سازمان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که تردد از پل سفید را ممنوع کنیم و این پل تنها برای پیاده روی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: پل سفید نیاز به بازسازی دارد و جداره و پایین پل هم باید ترمیم شود  اما این پل در اختیار میراث فرهنگی است؛ مدتی پیش می‌خواستیم که تبلیغات روی این پل را پاک کنیم اما مجوز میراث لازم بود. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز  ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم که در خیابان عامری کوچه خاطرات ایجاد کنیم. جداره‌سازی و انتظام بخشی به جداره‌های نادری هم در دستور کار است.

کعب‌عمیر با اشاره به المان‌های اهواز، گفت: در اهواز المان وجود دارد اما باید تقویت شوند که در این راستا 15 تیرماه امسال گروهی از مجسمه‌سارزان برتر کشور به اهواز سفر می کنند.

وی عنوان کرد: رواق‌سازی برای امکان عمومی مثل خیابان‌ها برای جلوگیری از آفتاب منسوخ شده است اما برای نادری برنامه هایی در دست داریم. در نادری به دلیل توقف زیاد خودروها و بسته بودن جداره‌ها، آلودگی زیاد است بنابراین ایجاد سایه‌هایی با چادر و دستگاه مه پاش مدنظر است اما چادرهای سایه بسیار گران هستند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز ادامه داد: با یک شرکت دانش بنیان برای نصب مه پاش صحبت شده و قرار است این کار به زودی به صورت پایلوت انجام شود اما در این زمینه از بالا بودن املاح در آب نگرانی داریم.

وی با اشاره به وضعیت خیابان امام، گفت: تمام راه‌آب‌ها در این خیابان بسته شده است. همچنین 30 درصد بالای رواق‌ها در خیابان امام توسط کسبه تصرف شده بود که از بیشتر این میزان، رفع تصرف انجام شده است.

کعب‌عمیر در خصوص لایه‌بردرای‌ آجرها، بیان کرد: مساله دیگر لایه برداری آجرها است که این کار باعث کاهش مقاومت آجرها می‌شود برهمین اساس نظر ما باسازی کامل است.
منبع: ایسنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment خيلى خوبه
با اين [...] ها و [...] هايي كه در شورا داريم و فرهنگ بسيار پايين و فاجعه بار [...] انشاالله محل جديدى براى دستفروش ها پيدا ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار