اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
فرماندار با انتقاد از رها کردن اهواز پس از سیلاب:
فرماندار اهواز گفت: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و برآوردهای انجام گرفته در بحث خسارت‌ها، پرداخت شود.
جمال عالمی نیسی امروز 3 تیرماه در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوزسازی مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: 50 درصد از ضربه سیلاب اخیر به شهرستان اهواز وارد شده است و 50 درصد دیگر مربوط به سایر شهرستان‌های استان است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 20 کیلومتر از سیل‌بند بخش بامدژ از بین رفته است و هیچ سیل‌بندی در این منطقه وجود ندارد.

فرماندار اهواز تصریح کرد: در بخش اسماعیلیه و کارون نیز حدود 12 کیلومتر سیل‌بند به طور کامل از بین رفته است و در این زمینه هیچ اقدامی در بحث بازسازی این سیل‌بندها انجام نگرفته است.

عالمی نیسی با بیان اینکه پس از سیلاب شهرستان اهواز رها شده است، عنوان کرد: اهواز رها شده و تکلیف شهرستان در بحث احداث مجدد سیل‌بندها مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه نیازی به دعوا با سازمان آب و برق خوزستان در خصوص ساخت سیل‌بند نیست، ادامه داد: در زمان وقوع سیلاب بیش از 200 کیلومتر سیل‌بند را در مدت زمان محدودی ترمیم و احداث کردیم و اکنون نیز اگر اعتباری به ما داده شود این کار را در شهرستان اهواز انجام خواهیم داد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: ما کاری به سازمان آب و برق خوزستان نداریم و اگر به ما اعتبار داده شود، خودمان به شیوه‌های مختلف نسبت به ساخت و ترمیم سیل‌بندهای شهرستان اهواز اقدام خواهیم کرد.

عالمی نیسی گفت: چیزی به ایام باران و سیل باقی نمانده است و ما این آمادگی را داریم تا نسبت به ساخت سیل‌بندهای اهواز اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا اعتبارات به درستی و بر اساس آسیب شناسی و براوردهای خسارت‌های انجام گرفته پرداخت شوند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار