اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری: عادلانه‌ترین نگاه برای قرب، نگاه واقع‌بینانه است و در خوزستان و اهواز هم باید نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در عین اینکه خدمات زیادی در اهواز انجام و پل‌ها، اتوبان‌ها و زیرگذرگذرگاه‌های زیادی توسط شهرداران قبلی، مجموعه استانداری‌ها و مدیران ایجاد  شده است که باید از آنها تشکر کنیم اما عقب‌ماندگی و نواقص اهواز به ویژه در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور بسیار زیاد است. 
  
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، آیت‌الله محسن حیدری در آیین معارفه شهردار اهواز که امروز سه‌شنبه (4 تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: برای داوری و قضاوت نسبت به پدیده‌های مختلف نگاه خوش‌بینانه، بدبینانه و واقع‌بینانه داریم. قطعا نگاه خوش‌بینانه و بدبینانه عادلانه نیست؛ نیمی از لیوان را در نظر می‌گیرد و با مقتضیات شرع و عقل جور نیست.  
  
وی افزود: عادلانه‌ترین نگاه برای قرب، نگاه واقع‌بینانه است و در خوزستان و اهواز هم باید نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم. 
  
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یقینا در این دوره 40 ساله، خدمات زیادی در اهواز ایجاد شده و توسعه خوبی در خوزستان انجام شده است. مدیران مختلف خدماتی ارائه کردند که باید از همه آنها تشکر شود. 
  
آیت‌الله حیدری بیان کرد: در کنار این اقدامات، نواقص و کمبودها فراوان است و فاصله ما از واقعیت تا مرحله ایده‌آل زیاد است. بنابراین همه باید تلاش کنیم تا با کمک دولت، مسئولان، بخش خصوصی، نخبگان و نیروهای سازنده کمبودها رفع شوند. 
  
وی گفت: در خوزستان کارهای زیادی انجام  شده که نمونه آن احداث سدها است. در ایام سیل دیدیم که اگر این سدها نبودند چه فاجعه‌های بزرگی رخ می داد و این اقدامات از برکت دولتمردان متعهد جمهوری اسلامی است. همچنین طرح کشاورزی 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری اقدام بابرکتی است که در خوستان اجرا شده و شاهد آثار و خیرات آن هستیم. امیدواریم با تکمیل این طرح، خیرات و برکات زیادی عاید استان خوزستان شود. 
  
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوزستان دچار عقب‌ماندگی زیادی بوده که پس از جنگ تحمیلی بیشتر شده است. در حال حاضر 30 سال از جنگ می گذرد اما هنوز خوزستان دست به گریبان آثار جنگ است. 
  
آیت‌الله حیدری افزود: مناطق حاشیه‌نشین از ره‌آوردهای جنگ هستند. عمده حدود 400 هزار نفر حاشیه‌نشین خوزستان، از مناطق جنگی هستند. 
  
وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی در خوزستان و اهواز توسعه‌ای ایجاد نشد در حالی که در استان‌های دیگر قدم‌های خوبی برداشته شد. پس از جنگ که زمان بازسازی بود دولتمردان باید توجه ویژه‌ای به خوزستان می‌کردند که نکردند، بازسازی انجام شد اما بیشتر به ماله‌کشی شبیه بود.
  
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در عین اینکه خدمات زیادی در اهواز انجام و پل‌ها، اتوبان‌ها و زیرگذرگذرگاه‌های زیادی توسط شهرداران قبلی، مجموعه استانداری‌ها و مدیران ایجاد  شده است که باید از آنها تشکر کنیم اما عقب‌ماندگی و نواقص اهواز به ویژه در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور بسیار زیاد است. 
  
وی عنوان کرد: برای رساندن اهواز به قافله توسعه، لوازم و شرایط زیادی لازم است؛ یکی از مهم‌ترین شرایط، انتخاب مدیران جوان و انقلابی است. بیانیه گام دوم انقلاب، موضوع جوان‌گرایی و انقلاب‌گرایی است. 
  
آیت‌الله حیدری ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی زمانی که جوانان میدان‌دار نبودند، دیدیم چقدر عقب‌نشینی داشتیم اما زمانی که جوانان انقلابی میدان‌دار شدند، چه برکاتی برای کشور حاصل شد. هر دوره‌ای که مدیری جوان، متخصص و با روحیه انقلابی وارد میدان شد، مایه برکت و هر جا از این مهم غفلت شد غیر از عقب‌نشینی چیزی عاید ما نشد بنابراین باید تصمیم بجا و ارزشمند شورای شهر اهواز را ارج نهیم که برای سکان‌داری اهواز، جوانی انقلابی، باایده و بابرنامه انتخاب کردند. 
  
وی با بیان اینکه شهردار به تنهایی نمی‌تواند معجزه کند، تصریح کرد: بدنه شهرداری برای موفقیت یا عدم موفقیت شهردار نقش نخست را ایفا می‌کند و همه باید همکاری لازم را داشته باشیم. از آقای کتانباف نیز که در دو دوره کارهای ارزشمندی در اهواز انجام دادند تشکر می کنیم و برای وی آرزوی توفیق داریم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار