اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان :
صنایع با راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و یا بین کارگاهی می توان از مزایا و تسهیلات تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شد
شوشان : مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: بخشی از آموزش های مهارتی درقالب آموزش در صنایع ، ویژه شاغلان بازارکار و در راستای صیانت از نیروی کار و ارتقای سطح مهارت آنان همگام با فناوری های روز درقالب آموزش در مراکز جوارکارگاهی و بین کارگاهی و ضمن کار ارایه می شود. 


 عبدالنبی سواعدی در نشست توسعه مهارت آموزی در صنایع و مراکز دانشگاهی با مدیران آموزش شرکت و دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی اهواز با اشاره به نقش عمده آموزش مهارتی در تربیت افراد متخصص و توانمندسازی نیروی انسانی در استان بر اتخاذ راهکارهایی برای بهره گیری از تجارب، تبادل، اساتید و استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی برای اجرای دوره های مختلف مهارتی مورد تاکید کرد. 
سواعدی ضمن معرفی پتانسیل ، ظرفیت ها و امکانات آموزشی مراکز آموزشی عنوان کرد : رسالت آموزشی فنی و حرفه ای آموزش جوانان جویای کار فاقد مهارت و ارتقای مهارت شاغلین است.
وی با اشاره به اینکه آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای توسعه نیروی کار مطابق با تکنولوزی روز جهانی است تصریح کرد : توسعه هر صنعت منوط به توسعه منابع انسانی برای افزایش تولید ،کاهش هزینه ، صیانت از نیروی کار و رونق تولید است.
سواعدی در بخش دیگری با تاکید بر اینکه دانشگاه ها باید به سمت و سوی کارآفرینی دانشجویان سوق داده شوند بیان کرد : به منظور بهره مندی از امکانات و ظرفیت های دانشگاه ها و فنی و حرفه ای برای مهارت آموزی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی نیازبه راه اندازی مراکز آموزشی scd است.
سواعدی گفت : مراکز جوار در راستای ارتقاء سطح مهارت شاغلین صنایع، کاهش هزینه های تولید، ارتقاء بهره وری و توسعه منابع انسانی شرکت ها و صنایع با همکاری و سرمایه گذاری شرکت ها مراکز ارتقاء مهارت جوار صنعت ایجاد می شوند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : صنایع با راه اندازی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار و یا بین کارگاهی می توان از مزایا و تسهیلات تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شد.
 صباح مزبان پور رئیس آموزش شرکت لوله سازی اهواز در ادامه گفت: این شرکت  بدنبال اجرای دوره های آموزش کوتاه مدت بصورت پودمانی برای ارتقای مهارت کارکنان است .
وی با تاکید بر قابلیت ها و ظرفیتهای بالای شرکت از لحاظ نیروی انسانی بر نیاز به برنامه ریزی آموزشی کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت هدفمند برای رسیدن به اهداف شرکت تاکید کرد.
مزبان پور افزود:این آمادگی وجود دارد تا در قالب تفاهمنامه و قرارداد آموزشی فیمابین  و با گسترش و تعامل دوجانبه بتوان نقش موثری در تربیت نیروی انسانی ایفا کرد. 
مزبانپور خاطر نشان کرد: پیشرفت سریع علمی، ظهور محصولات نوین فکری و تکنولوژی روز با سرمایه گذاری مهارتی است که می توان به دستاوردهای مدرن امروزی رسیده و فرصت های ورود تکنولوژی نوین را وارد صنعت لوله سازی کرد. 
در پایان این نشست مقرر شد برای راه اندازی مرکز آموزش فنی وحرفه ای جوار صنعت شرکت  و مرکز آموزش ارتقای شایستگی دانشجویان مرکز علمی کاربردی کارشناسان هر دو دستگاه مطالعات کارشناسی صوت دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار