اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
رئیس هیات فوتبال خوزستان می‌گوید، در مصوبه شورای تامین استان خوزستان قید نشده که فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود این همان موضوعی که تاج در نشست خبری‌اش بر آن تاکید داشت.
کاظم طالقانی درباره سرپیچی مسئولان سازمان لیگ در برگزاری بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز و انتخاب ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برخلاف مصوبه شورای تأمین استان خوزستان گفت: در مصوبه شورای تأمین استان خوزستان قید نشده که بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنیم. اگر چنین مطلبی وجود داشت به آن عمل می‌کردیم. من تصویر مصوبه شورای تأمین را دارم و به نهادهای مربوطه اعلام خواهم کرد.

او درباره‌ی انتشار تصویر این مصوبه در راستای روشنگری و رد ادعای مهدی تاج که در نشست خبری اخیرش اعلام کرد "تنها اشتباه مسئولان سازمان لیگ و برگزار کننده‌های این بازی عمل نکردن به مصوبه شورای تامین و برگزار نکردن بازی در ورزشگاه غدیر اهواز بوده است" گفت: چنین مطلبی نبوده است. در مصوبه این موضوع قید نشده است. من به خاطر محرمانه بودن این مصوبه نمی‌توانم آن را منتشر کنم. می‌توانید از سایر مسئولان سازمان لیگ این مصوبه بگیرید.

طالقانی همچنین در پاسخ به اینکه از زمان کناره‌گیری بازنشسته‌ها از فدراسیون فوتبال و رفتن ساکت از سازمان تیم‌های ملی چه کسی عهده دار ریاست این سازمان شده و برای این سازمان و تیم‌های ملی برنامه‌ریزی می‌کند، گفت: ساکت به عنوان مشاور رئیس فدراسیون فوتبال امور این سازمان را اداره می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای هیأت رئیسه نباید نسبت به اجرای قوانین و انتخاب رئیس سازمان تیم‌های ملی به رئیس فدراسیون فوتبال هشدار دهند، یادآور شد: ما موارد لازم را اعلام می‌کنیم اما دخالتی در امور اجرایی فدراسیون فوتبال نداریم. تاج تاکنون طبق اساسنامه عمل کرده و از عملکرد خود راضی هستیم. در صورت صلاحدید رئیس سازمان تیم‌های ملی اعلام خواهد شد اما فعلاً کارها روی زمین نمانده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم‌چنین درباره تصویب پیشنهاد مهدی تاج برای انتصاب صادق درودگر به عنوان رئیس سازمان اقتصادی و مبنای این انتخاب و هم‌چنین برنامه‌های در این سمت، گفت: اعضای هیأت رئیسه بعد از شنیدن دلایل انتخاب درودگر با این پیشنهاد موافقت کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار