اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
عضوشورا: عملکرد صدا و سیما در اعلام ناکارآمدی مدیران زیبنده جامعه نیست؛
نایب رئیس شورای شهر اهواز با رد شایعات مبنی بر برکناری شهردار منطقه یک اهواز گفت: جابجایی مدیران در استان و کشور یک امر طبیعی است.
مهران باباپور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار شوشان در این خصوص اظهار کرد : در پی تماس با شاعری شهردار اهواز وی صحبت های مبنی بر برکناری فلسفی شهردار منطقه یک اهواز را رد کرد و گفت که این صحبت‌ها از سوی او نبوده است.

وی افزود: فلسفی یکی از مدیران توانمند بوده که پیش از این در سمت شهرداری شوشتر نیز فعالیت داشته است به خدمات ارزنده ای به این شهرستان ارائه داده و کارنامه خوبی دارد.

نایب رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: جابجایی مدیران در استان و کشور یک امر طبیعی است و شاید مدیر یک بخش بتواند در بخش های دیگری تجربه های خود را بهتر عملی کند.

وی بیان کرد : تاکنون در سطح خوزستان مرسوم نبوده که از طریق صدا و سیما عملکرد یک مدیر را ارزیابی و کم کاری ها را منعکس کنند.

باباپور تصریح کرد : با توجه به تماس تلفنی که با شهردار اهواز داشتیم و صحبت های مبنی بر انعکاس کم کاری شهردار منطقه یک را تکذیب کرد اما پیگیر این موضوع هستیم که چرا صدا و سیما خبری مبنی بر کم‌کاری وی را مطرح کرده است.

رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: شاید مشکلاتی بین شهردار اهواز و شهردار منطقه یک ایجاد شده باشد مشکلات تنها اختلاف سلیقه است و یک امر طبیعی به شمار می رود و نباید عده‌ای از اختلاف سلایق سو استفاده کنند .

وی افزود: این که مدیری در یک قسمتی نتواند به خوبی فعالیت کند دلیل بر ضعف و ناتوانی او نیست بلکه شاید در بخش دیگری به توان با توجه به تجربیات خود عملکرد بهترین از خود نشان دهد.

باباپور گفت: ناکارآمدی یک مدیر پس از بررسی های دقیق و تخصصی محرز می شود و نباید عده ای با شایعه سازی تلاش‌های چندین ساله یک مدیر را زیر سوال ببرند.

وی افزود: در شهرداری هر مدیری که جابجا می شود در بخش دیگری از ظرفیت او استفاده میشود هیچگاه این جابه‌جایی‌ها تنها به دلیل ضعف نیست و در شرایط فعلی نیز شهردار اهواز می تواند در این زمینه تصمیم گیری های خود را داشته باشد و تشخیص دهد که چه مدیری در کدام قسمت خاصیت بهترین خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر اهواز گفت: صدا و سیما با این رفتار خود چه خواسته و چه ناخواسته اعلام کرده که فلسفی مدیر ناتوانی است بسیار مارا نگران و ناراحت کرد و توقع داریم از صدا و سیما که صحبت های خود را اصلاح کند .

وی تصریح کرد : مدیرانی که برای یک شهر زحمت میکشند زیبنده نیست که آن ها را ناکارآمد بخوانیم و با آبروی این مدیران بازی کنیم .

باباپور بیان کرد: در سراسر جهان تمامی مدیران افراد هم سو با خود را انتخاب می کنند و اکنون نیز شهردار اهواز این حق را دارد که افراد همسو با خود انتخاب کند اما اینکه بخواهیم فرد قبلی را تخریب و ناتوان جلوه دهیم زیبنده نیست .

وی افزود: هیچگاه نباید ضعف مدیری حتی اگر وجود داشته باشد از طریق صدا و سیما اعلام شود چرا که باعث کاهش انگیزه در سایر مدیران می شود .

وی گفت: فلسفی از مدیران توانمند است و بی شک در بدنه شهرداری از نحوه استفاده خواهد شد اما برای این جایگاهی که در نظر گرفته شده بود اختلاف سلیقه هایی پیش آمد .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
comment
0
0
comment اتفاقا ای کاش از اول کم کاری مدیران استان رسانه ای میشد،شاید با این کار کم کاری اتفاق نمی افتاد.وضعیت شهر اهواز بخصوص مرکز شهر نشاندهنده توانایی شهرداری است.شهرداری شهری مانند شوشتر از لحاظ وسعت و کثرت کار به هیچ عنوان قابل مقایسه با شهر اهواز نیست.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment اگر قرار باشد هر کس افراد همسو با خود را انتخاب کند / با توجه به اینکه اکثر شورای شهر اصول گرا است نبایستی شهردار اصلاح طلب انتخاب می شد ؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار