اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹

موقعیت جغرافیایی کشور اوکراین

کشور اوکراین در اروپای شرقی قرار گرفته است. برای سفر به این کشور نیاز به گرفتن ویزای اوکراین می باشد. پایتخت اوکراین شهر کیف است که بزرگترین شهر اوکراین به حساب می آید و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، بهترین فصل سفر به اوکراین، تابستان می باشد ولی زمستان های سرد و طولانی آن جا طبیعت حیرت انگیزی را برای گردشگران ایجاد کرده است. گفتنی است که سفر به اوکراین نسبت به بقیه کشورهای اروپایی ارزان تر می باشد. کشور اوکراین از نظر پیشرفت علم و تکنولوژی پیشگام می باشد و از جایگاه بسیار والایی در این زمینه برخوردار است. به همین دلیل افراد بسیاری به دنبال مهاجرت و اقامت در اوکراین هستند.
کشور اوکراین با مساحت بیش از هفتصد هزار کیلومتر، یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپای شرقی است که از شمال با بلاروس، از شرق با روسیه، از غرب با لهستان و اسلواکی و مجارستان، از سمت جنوب غربی با رومانی و مولداوی همسایه می باشد. در قسمت جنوبی کشور اوکراین دریای سیاه و دریای آروف دیده می شود. و فقط با گرفتن ویزای اوکراین می توان به این کشور سفر کرد.کشور اوکراین به علت داشتن طبیعت زیبا و بکر، جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. آب و هوای آنجا بسیار مطبوع و دلپذیر است و با داشتن زمستان های سرد و طولانی و تابستانی معتدل پذیرای گردشگران و توریست های فراوانی می باشد. پایتخت اوکراین شهر کیف می باشد و شما در
تور کیف میتوانید از این شهر زیبا و ، شهر های دیدنی دیگر اوکراین ، یالتا، لووف و کریما می باشند که از این شهرها دیدن می کنند.


تاریخچه کشور اوکراین

قدمت کشور اوکراین به 4500 سال پیش از میلاد بر می گردد و بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی مستقل شد. جاذبه های تاریخی دیدنی و بی نظیری در این کشور به چشم می خورد از نظر رتبه بندی سازمان جهانی گردشگری این کشور رتبه هشتم جهان را از نظر تعداد گردشگران دارا می باشد. اکثر مردمان این کشور مسیحی می باشند. این کشور تقریبا دارای دو میلیون مسلمان است که اکثر آنها در جزیره کریمه ساکن هستند. شهر کیف پایتخت اوکراین، که برای دیدن آن نیاز به اخذ ویزای اوکراین می باشد، در قرن یازدهم میلادی بزرگترین شهر قاره اروپا بوده و در آن زمان وسعتش نسبت به وسعت امروزه شهر پاریس ده برابر بوده است.

ویزای اوکراین

کشور اوکراین عضو پیمان شینگن می باشد از این رو برای سفر به این کشور زیبا و دیدنی گردشگران و مسافران باید ویزای اوکراین دریافت کنند. اولین قدم، مشخص نمودن نوع ویزای درخواستی می باشد. به طور کلی ویزای اوکراین به سه دسته تقسیم می شوند ویزای ترانزیت، ویزای بلند مدت و ویزای کوتاه مدت . مدت اقامت ویزای ترانزیت فقط 5 روز می باشد. ویزای کوتاه مدت 90 روز می باشد و ویزای بلند مدت زمانی درخواست می شود که افراد تصمیم به اقامت موقت و بیشتر از 90 روز را در کشور اوکراین داشته باشند. اما اگر شما نیز قصد سفر به کشور اوکراین را دارید می توانید از طریق سایت همیشه سفر اقدام به اخذ ویزای اوکراین نمایید.


دریافت ویزای اوکراین برای تور کی یف

شهر زیبای کی یف پایتخت اوکراین می باشد و در شمال این کشور قرار گرفته است. این شهر، بزرگترین شهر اوکراین می باشد. کی یف به وسیله رود دنیپر به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شده است. قدمت این شهر زیبا به بیش از هزار و پانصد سال می رسد. کلیساها و باغ های زیبای کیف شهرت فراوانی دارد که گردشگران پس از اخذ ویزای اوکراین از این جاذبه ها هم دیدن می کنند. بخش شرقی و غربی کیف هر دو به یک میزان برای گردشگران جذابیت دارد. این شهر پر از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی می باشد و قیمت هتل ها و رستوران های این شهر بسیار ارزان است.

شهر کی یف تقریبا در فصل زمستان یخبندان کامل می باشد، در فصل زمستان دما تا منفی 30 درجه هم می رسد از این رو گردشگران ترجیح می دهند بیشتر در فصل تابستان از این شهر زیبا و دوست داشتنی دیدن نمایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهر کی یف چرا به این نام خوانده می شود دلیلش این است که در زمان آلمان نازی مردم شهر مقاومت نشان دادند و در مقابل آلمان ها ایستادند از این رو به این شهر لقب شهر قهرمانان داده شد. یکی از ویژگی های دیگر شهر کی یف وجود عمیق ترین و گسترده ترین ایستگاه های مترو در این شهر می باشد که در اروپا بی نظیر است.

به یادماندنی ترین لحظات در تور اسکی اوکراین

اسکی از جمله ورزش های مهیج و فوق العاده است که تنها در روزهای برفی بر روی پیست های اسکی امکان پذیر می باشد. اگر چه این ورزش به صورت انفرادی انجام می شود اما سفر به زیباترین و مناسب ترین پیست های اسکی با تور اسکی همیشه سفر می تواند لذت بیشتری را به دنبال داشته باشد. یکی از مکان های زیبا و دیدنی کشور اوکراین بوکاول می باشد که در اروپای شرقی بزرگترین پیست اسکی را به خود اختصاص داده است. بوکاول در فاصله ی کوه های کارپاتیان در استان ایوانو فرانکیوسک قرار گرفته و در غرب اوکراین واقع شده است. رفتن به این پیست اسکی یکی از پرطرفدارترین جاذبه هایی است که در سفر به اوکراین و البته تور اسکی انتخاب می شود. پیست اسکی بوکاول در اوکراین مشهور ترین پیست اسکی در جهان به شمار می رود در حال حاضر بوکاول مجهز به چندین پیست ۵۰ کیلومتری و ۱۶ تله اسکی است. این پیست اسکی دارای ۱۶ زمین است که ۱۲ عدد از پیست ها برای افراد مبتدی به رنگ آبی می باشد و ۴۱ عدد از آنها برای افراد متوسط به رنگ قرمز هستند و در نهایت ۸ عدد از پیست اسکی به رنگ سیاه برای اسکی بازان حرفه ای اختصاص داده شده است. لذت بودن در پیست اسکی بوکاول با تور اسکی همیشه سفر می تواند لحظات مهیج تری را برای اسکی بازان به ارمغان آورد.


خدمات تور اسکی

گروه اجرایی تیم همیشه سفر با ارائه دادن تور اسکی در نظر گرفته است تا علاقمندان به ورزش شگفت انگیز اسکی را به صورت گروهی به یکی از پیست های اسکی برده و خدمات مناسبی را در اختیار اعضای تور قرار دهد. در برخی از ایام سال بیش از حد در پیست های اسکی ازدحام وجود دارد. اما زمانی که پیست در اختیار یک تور اسکی قرار گیرد به دلیل اینکه پیست از مدت ها قبل رزرو شده است اسکی بازان شرایط بهتری را برای اسکی پیدا خواهند نمود. تور اسکی همیشه سفر با رزرو سوئیت های اقامتی شرایط ماندن در پیست را فراهم می آورد. هزینه رفت و برگشت اسکی بازان با تور اسکی خواهد بود. سرو نوشیدنی ها و غذاهای متنوع و گرم با تور اسکی در مجهزترین رستوران های پیست اسکی می تواند خاطره انگیز ترین لحظات اسکی در یک روز برفی باشد. بدون شک همراه شدن با مربیان ورزش در تور اسکی زمینه را برای انجام حرکات مهیج تر بیشتر خواهد کرد.تور مسافرتی همیشه سفر سعی کرده پیست هایی را انتخاب نماید که ارائه دهنده تجهیزات اسکی، پارکینگ خودرو، هتل، تله سیژ، تله اسکی، تله کابین و....باشد.

برگرفته از وب سایت شرکت خدمات مسافرتی همیشه سفر به آدرس اینترنتیhttps://hamishehsafar.com/


منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار