شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰
اين افراد ظاهرا عده‌اي از استان‌هاي خوزستان و لرستان بودند كه وارد جلسه شدند و براي ما كه رسانه‌اي هستيم، روشن بود كه اين كار، يك اقدام كاملا سازماندهي شده است
شوشان/ روزنامه تهران امروز نوشت: محمدرضا تقوي‌فرد، مديرمسئول روزنامه خورشيد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ديدار دو روز گذشته جمعي از فرزندان شاهد و ايثارگر با هاشمي‌رفسنجاني، اظهار داشت: در اين جلسه كه ديدار فرزندان شاهد و ايثارگر بود، مهمانان از قبل با كارت‌هاي مخصوص دعوت شده بودند، حاضران كه فرزندان شهدا بودند، پيشاني‌بندهايي با نوشته‌هاي «لبيك يا خامنه‌اي» و چفيه توزيع كردند و فضا در حسينيه جماران، در ابتدا يك فضاي معنوي شد.

وي كه خود نيز در اين جلسه حضور داشته است، يادآورشد: وقتي مراسم شروع شد آقاي (قدرت‌الله) عليخاني گفت كه من خودم مسئوليت برنامه‌ريزي اين ديدار را بر عهده مي‌گيرم. قرار بود دكلمه‌اي درباره امام(ره) و شهدا خوانده شود كه آقاي عليخاني گفت اين مورد حذف شود، به تفاهم رسيدند تا سه نفر از فرزندان شهدا صحبت‌هايي داشته باشند.

هنگام مراسم، عده‌اي با اتوبوس براي حضور در اين جلسه آمدند كه البته چون كارت دعوت نداشتند، از ورودشان جلوگيري شد اما آقاي عليخاني شخصا تلاش زيادي كرد و نهايتا با رايزني توانست آنها را وارد حسينيه كند.اين افراد ظاهرا عده‌اي از استان‌هاي خوزستان و لرستان بودند كه وارد جلسه شدند و براي ما كه رسانه‌اي هستيم، روشن بود كه اين كار، يك اقدام كاملا سازماندهي شده است. آقاي عليخاني ادامه برنامه را به دست افرادي سپرد كه صحبت‌هايشان مايه تأسف است، در روزي كه به نام شهداست، شروع به كف و سوت و هلهله كردند و در محل حسينيه جماران، صحبت از آزادي سران فتنه شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار