اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
باشگاه‌های صنعت نفت آبادان و کارون خرمشهر از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم شدند.
به گزارش شوشان، حسام بوشهری در مورد وضعیت تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر و جام باشگاه آسیا اظهار داشت: در این مدت به دنبال مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا بودیم که خوشبختانه موافقت صورت گرفت و باید به دنبال بودجه و قرارداد با بازیکنان برویم. 

وی در مورد اینکه آیا بودجه‌تان نسبت به سال قبل تغییری خواهد داشت یا خیر،‌ گفت: بودجه ما را سال قبل 40 درصد نسبت به سال 96 کم کردند و حالا امسال منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد، یا اضافه می‌شود یا همان بودجه فصل قبل را می‌دهند، اما مطمئنا چیزی کم نخواهد شد. 

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان در مورد اینکه آیا اطلاعی از برگزاری جام باشگاه‌های آسیا دارید یا خیر، گفت: هنوز نه کنفدراسیون آسیا و نه فدراسیون بسکتبال نامه‌ای به ما ندادند و تاریخ و مکان مسابقات اعلام نشده است، اما احتمالا اوایل مهرماه برگزار خواهد شد. 

بوشهری در مورد اینکه در یکی دو سال اخیر تیم‌هایی که قهرمان شدند از لیگ کنار کشیدند و  آیا وضعیت شما هم اینگونه می‌شود یا خیر، گفت: ما سنت شکنی می‌کنیم و می‌مانیم! نه تنها هستیم بلکه با قدرت بیشتری هم در لیگ برتر شرکت می‌کنیم و از عنوان قهرمانی دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به هیچ بازیکنی بدهکار نیستیم، گفت:‌ ما دو هفته بعد از اتمام مسابقات، تمام قرارداد بازیکنان و پاداش‌های آنها را پرداخت کردیم و مشکلی در این زمینه نداریم. 

سرپرست نفت آبادان در مورد وضعیت سرمربی این تیم گفت: حماد سامری سرمربی بومی نفت است و مشکل خاصی برای ادامه همکاری با وی نداریم.
منبع:فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار