اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
شوشان - نعیم حسینی :
 دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها ،سیستم مدیریت اجرایی را فلج کرده است . 
 عملکرد دولت در انتصابات بسیاری از استان ها  ،باعث نارضایتی گسترده حامیان خود شده است. 
این رویکرد ،نتنها باعث نزدیکی مجلس به دولت نشده است، بلکه باعث فشار بیشتر نمایندگان برای گرفتن امتیازات بیشتر و سهم خواهی آنان شده  است.

 انتصاب گماشتگان توسط  نمایندگان در مقابل عدم اقتدار  دولت ، باعث بروز مشکلات فراوان  شده است و همچون حق مسلمی که در روز روشن اتفاق می افتد و کار بجایی رسیده است که جلوی معارفه مدیران در برخی از استان ها همچون خوزستان  گرفته می شود. دولت باید هرچه زودتر با تغییر نگاه و استفاده از استانداران مقتدر  جلوی این زیاده خواهی ها و انتصابات بدور از معیارهای  تخصص گرایی و شایستگی را بگیرد، چراکه در نزدیکی انتخابات بدون شک سهم خواهی نمایندگان به اوج خود خواهد رسید و باعث پیدایش مدیران بله قربان گو و گماشته در جهت پیش برد اهداف انتخاباتی خود خواهد شد و اداره امور را با چالش های فراوانی روبرو خواهد کرد . 

 دولت با عملکردش نباید این ذهنیت را ایجاد کند که چون در اواخر عمر خود است دیگر به حامیان خود نیازی ندارد. 

 با تغییر رویکرد مدیریتی و استقلال در انتصابات می توان به انتخاباتی عادلانه تر و مشارکت حامیان اصلاحاتی و اعتدالی  دل بست ،چراکه عدم جلوگیری از وضع موجود باعث از بین رفتن اعتماد عمومی و بی انگیزگی حامیان در استان ها خواهد شد و بدون شک بر انتخابات پیش رو تاثیر خواهد گذاشت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار