شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸
شوشان - حسن نسیمی :
بلاخره عصر روز سه شنبه 15 امرداد ، پس از روزها و هفته ها انتظار و کش و قوس های فراوان مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

 مراسمی بی کیفیت و به دور از جاذبه های بصری و  دون شأن لیگی که  به ستاره های خود در آسمان بی فروغ فوتبال ایران می بالد.

طبیعی است که وقتی صدا و سیما به دلیل سیاست های غلط و تصمیمات خلق الساعه و حسادت ها و خاله خان باجی بازی های بیهوده از نخبگان و متخصصان برنامه سازی تهی می شود قطعأ نتیجه اش غیر از این نمی شودکه دیدیم. 

آش شله قلمکاری به نام مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره  لیگ برتر فوتبال ایران. 

در قحط الرجال مجریان با تجربه، خداداد عزیزی سوگلی این روزهای تلویزیون میلی به عنوان مجری برنامه در لابلای تپق های متعدد حتی از عهده یک خوش آمدگویی ساده هم  برنیامد.

از چهره های سرشناس اجرا و تلویزیون عادل را که  بگذاریم کنار، تلویزیون در سایه سار خود کاربلدانی دارد که در روزگار قلدر مآبی ها به کنج عزلت رفته اند. امثال بیژن خراسانی ها که هم دارای یک عمر تجربه در رسانه است و هم از خوشنامان و پیشکسوتان ورزش. 

و این می شود که یک صبح از خواب برمیخیزیم و می‌بینیم و می شنویم که فرد اخلاق مدار و خوش نامی مثل مزدک مجبور به پناه بردن به دامان رسانه ضد مردم ایران می شود. 

مراسم قرعه کشی لیگ فوتبال ایران، به بدترین شکل ممکن برگزار شد و رفت. مراسمی در حد یک  محفل محلی و نه مهمترین رویداد ورزشی سال.

مراسمی فاقد جذابیت های بصری، تهی از هیجان و در غیبت بزرگان ورزش...

بدون حتی یک میان برنامه مرتبط و بی رنگ و لعاب.

کافی است اجرای این مراسم را با  قرعه کشی مسابقات فوتبال دیگر کشورها حتی در کشورهای آسیایی مقایسه کنیم. 
بی شک مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال در تمام دنیا ویترین پیشرفت و توسعه فوتبال آن جامعه است و عرض اندامی برای به رخ کشاندن قدرت و آمادگی فدراسیون فوتبال و توانمندی فنی صدا و سیما برای آماده سازی اذهان هواداران جهت رویا رویی  با یک فصل مسابقات پر هیجان فوتبال.

به خوبی مشخص است با این آغاز چه فرجامی در انتظار فوتبال ایران در لیگ پیش روی خواهد بود.

فوتبالی بدون نود. بدون عادل بدون ... و، سرشار از شارلاتان بازی ها...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار