اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
نماینده اهواز تاکید کرد:
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: فرسوده بودن تجهیزات و خطوط نفتی در خوزستان و اهواز بر هیچکس پوشیده نیست.
علی ساری با اشاره به اظهارت وزیر نفت در خصوص فرسودگی تجهیزات نفتی در خوزستان اظهار کرد: اگر قرار است تا اقداماتی در بحث ایمن سازی و نوسازی تجهیزات فرسوده نفتی در استان خوزستان انجام شود، قطعا وزارت نفت متولی این امر است و باید در این حوزه ورود کند.

وی افزود: فرسوده بودن تجهیزات و خطوط نفتی در استان خوزستان و شهرستان اهواز بر هیچکس پوشیده نیست زیرا بیشتر این تجهیزات مربوط به دهه‌های گذشته است و باید سریعتر و به منظور حفظ ایمنی مردم بازسازی و نوسازی شوند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به توسعه شهر و بزرگتر شدن مرزهای اهواز تجهیزاتی که حتی زمانی در خارج از شهر بوده‌اند اکنون در درون شهر قرار دارند و این مساله اهمیت بازسازی تجهیزات را دوچندان می‌کند.

ساری ادامه داد: عبور کریدورهای نفتی از میان منازل مسکونی به ویژه در شهرستان اهواز موضوعی است که باید مورد توجه وزارت نفت قرار بگیرد. هرچند که این خطوط تحت حفاظت قرار دارند اما با توجه به عمر بالای آن‌ها بهتر است که برای افزایش ایمنی مردم در شهرها نسبت به جابه‌جایی یا اصلاح این خطوط اقدام شود.

وی با بیان اینکه نگرانی وزیر نفت از فرسودگی تجهیزات نفتی به جا است، عنوان کرد: مساله جا‌به‌جایی خطوط و یا جا‌به‌جایی محل چاه‌های نفت، مساله‌ای مهم است که از سوی وزیر نفت نیز اهمیت آن مطرح شده است. 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کارها نیازمند هزینه‌کرد بسیار بالایی است که باید از سوی وزارت نفت به عنوان متولی اصلی نفت کشور تامین شود. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار