اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
معاون امور تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان برنامه‌های "هفته تعاون" را در خوزستان تشريح كرد.
سعيد حميد با بیان اینکه از 13 تا 19 شهريورماه هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری می‌شود، اظهار کرد: ‌امسال برنامه‌های هفته تعاون از شنبه 9 شهريورماه با نواختن زنگ تعاون آغاز و تا 18 شهريورماه ادامه دارد. 

وی افزود: با توجه به همزمانی هفته تعاون با ايام دهه اول محرم برنامه‌های متعدد و مناسبی با همكاری اتاق تعاون، اتحاديه‌ها، شركت‌های تعاونی و ادارات تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها به منظور گراميداشت اين هفته در نظر گرفته شده است. 

معاون امور تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: برگزاری چهاردهمين دوره تجليل از تعاونی‌های برتر استان، افتتاح چندين طرح تعاونی، برگزاری سمينار آموزشی هلال احمر، ‌ديدار با خانواده شهدای تعاونگر و نماينده ولی فقيه، غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، حضور در برنامه سياسي- عبادی نماز جمعه و برپايی ايستگاه صلواتی، رژه تاكسيرانی، حضور در ايستگاه انتقال خون به منظور اهدای خون اهالی تعاون، از مهمترين برنامه‌های گراميداشت اين هفته است.

حمید عنوان كرد: هفته تعاون بهترين فرصت برای تبيين نقش ارزشمند تعاونی‌ها در ايجاد اشتغال، توليد و اقتصاد كشور و معرفی توانمندي‌هاي آن‌ها است. 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق توليد، ادامه داد:‌ مقام معظم رهبری تاكيد بسياری بر اهميت توليد و اشتغال دارد و دولت نيز عزم خود را برای رونق توليد و خودكفايی اقتصادی بكار بسته است. يكی از بهترين راهكارهای تحقق شعار "رونق توليد"، ترويج و تشكيل تعاونی‌ها است.

معاون امور تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه در حقيقت تعاون و همکاری می‌تواند در گسترش توليدات داخلی و خودكفايی اقتصادی نقش خوبی ایفا کند، گفت: چهاردهمين دوره معرفی تعاونی‌های برتر در روز سيزدهم شهريور ماه در محل مجتمع فرهنگی، تفريحی سپاه سالن آيت الله خامنه‌ای برگزار خواهد شد. در اين گردهمايی ضمن معرفی تعاونی‌های برتر استان در گرايش‌های مختلف از مديران آن‌ها تجليل و تقدير می‌شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار