اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
رئیس شورای شهر اهواز:
رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به آغاز فعالیت سومین سال شورا، گفت: جهت رفع مشکلات شهری و شهرداری تلاش خواهیم کرد.
عبدالزهرا سنواتی در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز دوشنبه (5 شهریورماه) با دستورکار انتخاب هیات رئیسه شورا برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر مورد لطف و مرحمت خداوند و مورد اعتماد همه اعضای شورا قرار گرفته‌ایم و به عنوان خدمتگزاران اعضای شورا و شهروندان اهوازی انتخاب شده‌ایم.

وی افزود: امیدوارم در سومین سال فعالیت شورا نقاط ضعف سال گذشته مرتفع و با همدلی و همکاری، مشکلات شهر و شهرداری حل و فصل شوند.

به گزارش ایسنا در ادامه، محمدعلی قنوات عضو شورای شهر اهواز در خصوص عملکرد شورا در دوره پنجم اظهار کرد: در طول دو سال فعالیت دوره پنجم شورای شهر اهواز 87 جلسه برگزار شد که مجموع این جلسات 620 مصوبه در پی داشت. همچنین در این مدت 465 مصوبه به فرمانداری اهواز ارسال شده است.

وی با اشاره به فعالیت 10 کمیسیون در شورای شهر اهواز، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه با برگزاری 92 جلسه پرتلاش‌ترین کمیسیون بوده است. همچنین در این مدت کمیسیون حقوقی و املاک 64 جلسه، کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری 58 جلسه، کمیسیون خدمات شهری و سلامت 67 جلسه، کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزش و امور جوانان 69 جلسه، کمیسیون حمل و نقل و ترافیک 61 جلسه، کمیسیون محیط زیست سه جلسه، کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری، گردشگری و توسعه شهری 14 جلسه، کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی 23 جلسه و کمیسیون تلفیق 15 جلسه برگزار کرده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار