شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان از غبار روبی از مزار شهدای گمنام در پنج دانشگاه استان خبر داد.

محمد شهباز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: مزار شهدای گمنام در پنج دانشگاه خوزستان توسط دانشجویان غبار روبی و عطرافشانی شد.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در شهرستان باوی، دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشکده نفت در شهرستان کارون با حضور بر جوار شهدای گمنام مزار این لاله‌های بی‌نشان را غبار روبی کردند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پنج شهید گمنام آرمیده‌اند و چهار دانشگاه دیگر نیز هر کدام میزبان دو لاله بی‌نام و نشان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

این جوان خوزستانی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌های خوزستان در فضایی معنوی در کنار شهدای گمنام حضور یافتند و در آئینی نورانی مزارشان را گلباران کردند.

وی بیان کرد: در این آئین‌ها که به طور جداگانه در پنج دانشگاه مهم خوزستان انجام شد حضور دانشجویان چشمگیر بود.شهباز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز ما مرهون ایثار و از جان گذشتگی جوانانی است که در دوران دفاع مقدس برای آزادی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را نثار کردند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا از آرمان‌های شهدا پاسداری کنیم.وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در مسیر شهدا گام برداریم و بر اساس وصیت‌های آنان مدافع خوبی برای حریم ولایت باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار