اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
گلاره ناظمی یکی از سه داور بازی پایانی
درخشش گلاره ناظمی در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان باعث شد تا وی به عنوان یکی از سه داور دیدار فینال این رقابت ها بین دو تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل معرفی شود.

به گزارش شوشان، هرچند تیم فوتسال مس سونگون خیلی زود و در مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های جهان از دور رقابت ها حذف شد اما ایران یک نماینده دیگر نیز در این بازی ها داشت که نه تنها حذف نشد بلکه تا پایان بازی ها نیز در تایلند حضور خواهد داشت.


گلاره ناظمی، داور زن ایرانی که پیش از این نیز بارها با قضاوت های جهانی، نام خود را بر سر زبان ها انداخته بود این روزها در تایلند و در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان حضور دارد و پس از قضاوت های فوق العاده ای که از خود به نمایش گذاشت در نهایت توسط مسئولان برگزار کننده این رقابت ها برای حضور در دیدار فینال این بازی ها بین دو تیم بوکاجونیورز آرژانتین و مگنوس برزیل انتخاب شد. او داور سوم بازی پایانی این تورنمنت خواهد بود.


ناظمی البته تنها داور زن حاضر در این بازی ها نبود و به غیر از وی یک داور خانم از روسیه به نام ایرینا نیز در این بازی ها حضور یافت که در دیدار بارسا برابر شنزن به عنوان داور دوم در کنار ناظمی حضور یافت.


ستاره داوری فوتسال دنیا در اولین دیدار خود به عنوان داور اول به قضاوت دیدار دو تیم بارسلونا برابر شنزن چین پرداخت.

 


ناظمی در دومین بازی که به گفته خود سخت ترین بازی دوران قضاوت وی بود، داور اول بازی نماینده تایلند و تیم بوکاجونیورز آرژانتین بود.


سومین بازی داور زن ایرانی در این رقابت ها، دیدار دو تیم شنزن چین و منگوس برزیل بود که باز هم با داوری مطمئن ناظمی به پایان رسید و موجبات حضور او در دو دیدار ماقبل پایانی و پایانی را مهیا کرد.

 


او امروز به عنوان داور سوم بازی نیمه نهایی بین دو تیم منگوس و کورینتیانس برزیل بود و فردا نیز باز هم به عنوان داور سوم در دیدار پایانی این رقابت ها حضور خواهد داشت.

 


گلاره ناظمی در سال های اخیر به عنوان یکی از بهترین داوران زن فوتسال ایران، بازی های فراوانی در سطح آسیا و جهانی را قضاوت کرد که در این میان قضاوت دیدار فینال المپیک جوانان بین دو تیم پرتغال و ژاپن را نیز داوری کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار