اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
با اعتباری 30 میلیارد تومانی؛
پروژه احداث تصفیه خانه آب شرب شوشتر با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، غلامرضا شریعتی روز جمعه در شوشتر کلنگ پروژه تصفیه خانه آب شرب 25 هزار مترمکعبی را با همراهی گیلانی نماینده مردم و پنبه دانه پور فرماندار این شهرستان به زمین زد. 

در همین خصوص استاندار خوزستان در حاشیه مراسم گفت: برای اینکه آبرسانی در شوشتر از وضعیت سنتی به حالتی به روز تبدیل شود و مشکلاتی که در سال های گذشته و بر اثر خشکسالی برای مردم عزیز شوشتر پیش آمد رفع گردد، پروژه تصفیه خانه آب شرب را در نظر گرفتیم.

شریعتی اظهار کرد: از امروز پروژه ساخت تصفیه خانه 25 هزار مترمکعبی آب شرب شوشتر آغاز می شود و امیدواریم تابستان سال آینده این پروژه حیاتی و بزرگ در شوشتر به بهره برداری برسد. 

وی افزود: اعتبار این پروژه بالغ بر 30 میلیارد تومان خواهد بود که پس از بهره برداری از آن علاوه بر چاه فلمن می توان از آب رودخانه نیز جهت شرب استفاده کرد.

گفتنی است، با اجرای این طرح حدود 65 درصد آب مورد نیاز شهر شوشتر از رودخانه شطیط قابل تامین خواهد بود. تاکنون تامین آب آشامیدنی شوشتر فقط از منابع زیرزمینی انجام می شد اما با احداث این تصفیه خانه، هم منبع تامین آب سطحی و هم منبع زیرزمینی وجود خواهد داشت.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار