اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
شوشان - یوسف موندنی زاده الهی :
از اوايل انقلاب مبارک اسلامی پرسشی مکررا مطرح می شده که شاخصه مدیری موفق تخصص است یا تعهد؟
قرآن عظیم ملاک رهبری را در آیه; انما ولیکم الله و رسوله ،،، ۵۵ مائده،
می فرماید همانا ولی شما خدا و رسولش و مؤمنینی هستند که نماز بپا داشته و زکات را درحال رکوع میدهند، قصد تفسیر و بیان شٵن نزول ندارم ،مختصرا بگویم برای موضوع مهمی چون رهبری هیچ اشاره ای به علم و تخصص ولی امر ندارد بحث اصلی برتعهد ودیانت وایمان است وقتی مۏمن حقیقی بودی بدون تخصص وآگاهی ومشورت قدم از قدم برنمیداری؟، 
پس مسئله تعهد رکن رکین برای یک مدیر مؤمن وانقلابی است ، علی الخصوص وقتی ولی امرمسلمانان رهبر فرزانه نیز برسه ویژگی مدیریتها تاکید دارند; مؤمن وجوان وانقلابی ،؟
جناب مهندس شاعری قطعا گزینه بی نقصی برای شهرداری کلانشهری مثل اهواز نبوده و نیست، مثل اسلافش مگر دیگران ازچه ویژگی خیلی خاص برخوردار بودند که شهردار نو منصب ندارد اگرتجربه اش زیادنباشد خوشبختانه هم قاطع است وهم اهل مشورت، البته بنده هم شاید یکی یا دومورد تغییرات یاجابجایی مدیران شهرداری را درحد قابل قبول نمی بینم ولی مگر شهرداران سابق مدیران بی عیب وتوانمندی داشتند، که اگر چنین بود نه شهرداران قبلی عزل شده و نه شهرمان این همه معضلات داشت؟!
مجال کوتاه است والا ثابت می شد که تغییر ولو بعضا اشتباه هم باشد موجب پویایی و رشد و توسعه است
واقعا شهرداری اهواز نیاز به فردی قاطع درجهت ایجاد تحول درشهر ومدیریت شهری راداشته وهنوز خیلی کارها باید بشود؟؟
آقایان که از روی دلسوزی و نه حسادت و بخل مطلب نوشتید بدانید و احتمالا میدانید سیستم سالمی در شهر و شهرداری شاهد نیستیم همیشه بوده ولی الان دوران دوم انقلاب بفرموده مقام معظم رهبری آغاز شده، باید جلوی بسیاری از حیف ومیل ها و ریزه خواری وویژه خواری گرفته شود ؟
باور بفرمایید برای مثال در بخش ساخت و سازها بعضا اموال و درآمد شهرداری با یک مبلغ ناچیزه هدیه (یا رشوه) چنان برباد می رود که همان منطقه یا سازمان  توان پرداخت حقوق قانونی پرسنل خود را ندارد؟!
بنده ضمن توصیه جناب شاعری به رهنمودهای امام (ره) و رهبری عزیز بخصوص نیازجامعه به مدیریت بسیجی و انقلابی و آنها که درد دین و مردم را دارند نه کسانی که طی چند سال علی الظاهر با حقوق کارمندی! به آلاف و اولوفی رسیده اند، و برخود محکم تر با جرثومه های رانت خواری و باندبازی، ازاین مدیر محترم وارزشی انتظار دارم با استفاده از رهنمودهای افراد سالم و دلسوز درانتصاب مدیران انقلابی وارزشی کوتاهی نکنند که خدا می داند این دنیا باید جواب خانواده ایثارگران و شهدا را وآن دنیا جواب شهيدان عزیزمان را بدهند پس الان که قدرت وتوان وامکانش فراهم است فقط از خداوند بترسید و طلب مساعدت و توفیق نمایید حداقل عزیزانی که از روی دلسوزی مطلب می نویسند یک فرصت منطقی و معقول به این مدیر نومنصب بدهند و اگر فضای بهتر نشده به انتقاد دست بزنند. که تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ (سوره آل عمران)
یاعلی 
برادر شما 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار