اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

تبلیغات لازمه توسعه و گسترش یک کسب‌و‌کار است چراکه اگر شما کسب‌و‌کار، محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید را تبلیغ نکنید نمی‌توانید کسب‌وکار یا برند خود را به مردم معرفی کنید از این‌رو فروش شما ثابت می‌ماند و هیچ‌گاه نمی‌توانید شرکت خود را توسعه دهید. بنابراین تبلیغات مهم‌ترین عامل برای توسعه کسب‌و‌کار و جان گرفتن آن است. روش‌های تبلیغاتی متنوع و زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تمامی محصولات و خدمات خود را به مشتریانتان معرفی کنید. اما بین روش‌های تبلیغاتی از نظر تاثیرگذار بودن یا نبودن آن‌ها تمایز وجود دارد به گونه‌ای که برخی از روش‌های تبلیغاتی موثر هستند اما برخی روش‌های تبلیغاتی تنها جیب شما را خالی می‌کنند و هیچ تاثیری بر کسب‌وکار یا برند شما نخواهد داشت.

بنابراین باید به دنبال روش‌های تبلیغاتی موثری باشید که موجب شوند کسب‌‌وکار شما توسعه و گسترش پیدا کند. یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی که تاثیرگذاری بالایی بر روی برند یا کسب‌و‌کار شما دارد، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. درواقع هدایای تبلیغاتی نه تنها موجب می‌شوند احساس خوبی به مشتریان شما منتقل شود بلکه موجب می‌شوند همیشه در ذهن مشتریان خود باقی بمانید. البته این‌ها تنها مزایای هدایای تبلیغاتی نیستند بلکه هدایای تبلیغاتی موجب جلب رضایت و اعتماد مشتریانتان به کسب‌و‌کار یا برند شما نیز می‌شود.

برخی از صاحبین کسب‌و‌کارها به اشتباه با خود فکر می‌کنند که استفاده از روش ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان به بودجه بالایی نیازمند است و باید هزینه زیادی را صرف این روش تبلیغاتی کرد. درصورتی که هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند از این‌رو قیمت هر یک از آن‌ها با یکدیگر متمایز است اما خوشبختانه هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه‌ای هم وجود دارند که هزینه زیادی را برای شما دربر نخواهند داشت از این‌رو اگر از بودجه کافی جهت تبلیغات برخوردار نیستید می‌توانید از هدایای تبلیغاتی مقرون‌به‌صرفه و ارزان شامل: دفترچه یادداشت تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی و جلد عابر بانک تبلیغاتی استفاده کنید. ادامه این مطلب را دنبال کنید تا شما را با این هدایای تبلیغاتی کاربردی و ارزان‌قیمت آشنا کنیم.

دفتر یادداشت تبلیغاتی

اولین و ارزان‌ترین هدیه تبلیغاتی که قصد داریم آن را معرفی کنیم، دفتر یادداشت تبلیغاتی است. دفتر یادداشت تبلیغاتی علاوه‌بر اینکه به بودجه تبلیغاتی زیادی نیاز ندارد از تنوع رنگی و مدلی بالایی برخوردار است از این‌رو گزینه‌های شما در زمینه انتخاب طرح و مدل این هدیه تبلیغاتی به هیچ‌وجه محدود نخواهد بود. البته مزایای دفتر یادداشت تبلیغاتی تنها به همین موارد محدود نمی‌شود. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های دفتر یادداشت تبلیغاتی این است که برای تمامی گروه‌های سنی مناسب و کاملا کاربردی است. بنابراین در سمینارها، همایش‌ها و ... می‌توانید این هدیه تبلیغاتی را بدون هیچ‌گونه نگرانی به تمامی گروه‌های سنی از کودک تا نوجوان، جوان و میانسال هدیه بدهید.

از آن‌جایی که تمامی گروه‌های سنی به یک دفترچه یادداشت نیاز دارند تا کارهای روزمره، متن‌های کوتاه و یادآوری‌های مختلف خود را در آن یادداشت کنند می‌توان گفت که دفترچه یادداشت تبلیغاتی، یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی است. شما می‌توانید دفترچه یادداشت تبلیغاتی را در طرح‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف به ویژه اندازه‌های کوچک که به راحتی داخل جیب یا کیف جای می‌گیرند را به مجموعه تبلیغات سهیل سفارش دهید و این هدیه تبلیغاتی را با بهترین کیفیت به همراه نام شرکت و لوگوی خود بر روی آن تحویل بگیرید.

جلد مدارک تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و البته مقرون‌به‌صرفه، جلد مدارک تبلیغاتی است. جلد مدارک تبلیغاتی برای تمامی افراد کاربرد دارد چراکه همه یکسری مدارک حائز اهمیت مانند کارت ماشین، پاسپورت، گواهینامه و ... دارند که باید همیشه همراهشان باشد از این‌رو آن‌ها را در جلد مدارک قرار می‌گیرند. جلد مدارک تبلیغاتی مزایای دیگری هم دارد برای مثال از گم‌شدن یا صدمه دیدن مدارک و اسناد مشتریان جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که جلد مدارک تبلیغاتی از آن دسته از هدایای تبلیغاتی کاربردی است که مشتریان سال‌ها آن را نگه خواهند داشت و از آن استفاده خواهند کرد و هر بار که آن را در دست خود می‌گیرند به یاد کسب‌و‌کار یا محصولات شما می‌افتند.

نام و لوگوی شرکت شما با استفاده از چاپ طلاکوب، نقره‌کوب و یا چاپ لیزری بر روی جلد مدارک تبلیغاتی چاپ می‌شود. جنس جلد مدارک تبلیغاتی شامل دو نوع: چرم طبیعی و چرم مصنوعی است که مطمعنا قیمت جلد مدارک تبلیغاتی از نوع چرم طبیعی بیشتر از چرم مصنوعی خواهد بود.

جلد عابر بانک تبلیغاتی

امروزه هر شخصی چنیدن حساب بانکی در بانک‌های مختلف دارد که هر یک از آن‌ها دارای یک کارت عابر بانک هستند از این‌رو برای قراردادن کارت‌های بانکی خود در کنار یکدیگر از جلد عابر بانک استفاده می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید از جلد عابر بانک تبلیغاتی برای هدیه دادن به مشتریان خود به عنوان کاربردی‌ترین محصول استفاده کنید. مهم‌تر از همه اینکه جلد عابر بانک تبلیغاتی همیشه در جیب کت یا کیف مشتریان شما قرار دارد بنابراین هر بار که آن را از جیب یا کیف خود بیرون بیاورند، کسب‌و‌کار، محصولات یا خدمات شما در ذهن آن‌ها تداعی می‌شود.

درصورتی که قصد دارید برای هدیه دادن به مشتریانتان از دفتر یادداشت تبلیغاتی، جلد مدارک تبلیغاتی و جلد عابر بانک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می‌توانید به مجموعه تبلیغات سهیل مراجعه کنید و سفارش خود را در زمینه انواع هدایای تبلیغاتی با بهترین دوخت و باکیفیت‌ترین متریال، ثبت کنید. مجموعه تبلیغات سهیل با برخوردار بودن از کادری مجرب باکیفیت‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. آدرس و شماره‌های تماس این مجموعه به شرح زیر است:

· آدرس: تهران، خیابان پامنار، بالاتر از کوچه مروی،کوچه مشیر الخلوت غربی،کوچه خوئی، پلاک 5 ، واحد 2

· شماره تماس دفتر فروش: 021 33910568

· شماره تماس‌های کارگاه چاپ: 021 36055998 - 021 55588457


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار