اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه با نماینده شوشتر و گتوند اعلام کرد:
با توجه به اینکه جاده شوشتر – ملاثانی - اهواز ترانزیتی است و یکی از نقاط حادثه خیز آن پل بندقیر است و نمی تواند خدمات کاملی به مسیر دهد، طبق اعلام مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی، پل جدید بندقیر احداث و آن محدوده نیز دوبانده می شود.
نماینده شوشتر و گتوند که هفته گذشته جلسه ای با مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان داشته روز چهارشنبه به شوشان گفت: با توجه به اینکه جاده شوشتر – ملاثانی - اهواز ترانزیتی است و یکی از نقاط حادثه خیز آن پل بندقیر است و نمی تواند خدمات کاملی به مسیر دهد، طبق اعلام مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی، پل جدید بندقیر احداث و آن محدوده نیز دوبانده می شود.


سهراب گیلانی با اشاره به پیگیری های متعدد از پروژهای راه وشهرسازی اظهار کرد: با طرح سوال از وزیر و در ادامه دو هفته گذشته در جلسه ای با مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان مسائل توافق و مصوب شده با وزارتخانه و سرعت بخشی به پروژه های در حال اجرا را پیگیری کردیم که از این بابت از ایشان برای همکاری شان تشکر میکنم.

وی در خصوص احداث خیابان علامه شیخ جعفر شوشتری (ره) بیان داشت: بازگشایی خیابان علامه شیخ جعفر شوشتری که در بافت قدیم شوشتر است جزء مهم ترین خواسته های ماست که معاون وزیر نیز در این خصوص بازدیدی داشته و در جلسه هفته گذشته نیز بر این مورد تاکید داشتیم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر احترام به مطالبات مردم اذعان کرد: مردم شریف شوشتر و گتوند خواستار ساماندهی مسکن مهر در هر دو شهرستان هستند، به همین منظور بارها بحث آسفالت مسکن مهر این دو شهرستان را پیگیری کرده ایم. 

وی افزود: مقرر شد با شهرداری های هر دو شهر صحبت شود و آسفالت مسکن مهر به شهرداری های دو شهر واگذار و انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که سه راه شلیلی در ابتدای جاده شوشتر به اهواز جزء موضوعات این جلسه بوده یا خیر ابراز داشت: سه راه شلیلی بارها مورد بازدید استاندار و خود مدیرکل قرار گرفته و معاون وزیر نیز ضمن بازدید نسبت به اصلاح این نقطه تاکید داشته که انشاءالله انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اصلاح و ترمیم کامل جاده شلیلی به طول 30 کیلومتر که تامین اعتبار آن انجام شده از دیگر مطالب مطرح شده بود که مراحل نهایی آن باید صورت گیرد.

وی در بخشی دیگر از این گفت و گو با انتقاد از وضعیت جاده شوشتر – دزفول تصریح کرد: احداث باند دوم سه راه گتوند تا دزفول را قبلاً از وزیر نیز خواسته ایم که با بازدید معاون ایشان همراه بود. طبق اعلام وزیر 14 و نیم میلیارد تومان برای این مورد مصوب شده اما تاکنون اقدام خاصی متاسفانه انجام نشده است.

نماینده شوشتر و گتوند در مجلس با اشاره به دیگر مسائل ذکر شده در این نشست بیان کرد: آسفالت جاده کرایی، سرعت بخشی به پروژه های پل شور عقیلی و پل دیلم – شعیبیه، تامین و سرعت بخشی زمین های پیست موتورسواری و اسب سواری شوشتر که علیرغم طی مراحل قانونی در شهرستان با تاخیر در حال انجام است از دیگر صحبت ها بود.

گیلانی اضافه کرد: ساخت ورودی و دیوار امام زاده عبدالله در اطراف درقاپی، احداث و آسفالت باند دوم شهرک نورمحمدی (گلالک) به سمت شوشتر، جاده های روستایی و سیل زده شعیبیه و مسیر 40 کیلومتری شعیبیه به اهواز که تاکید داشتیم قبل از آغاز فصل بارندگی به نتیجه رسیده و اجرا گردد، اجرای باند دوم بلوار جنت مکان تا گتوند که یکی از موارد سوال از وزیر بود و راه اندازی دفتر مستقل اداره راه و شهرسازی گتوند که هنوز از راهداری جدا نشده را نیز به مدیرکل تاکید کردیم و خواستیم با سرعت بیشتری پیگیری شوند.

وی در پایان گفت: مسئله مهم دیگر تکمیل بیمارستان 200 تخت خوابی وزارت راه و شهرسازی است که در سال 98 طبق قول وزیر 17 میلیارد تومان اعتبار داشته و در جلسه مذکور بر سرعت بخشی به این پروژه تاکید داشتیم و خواستیم زودتر به پایان برسد چرا که برای شهرستان شوشتر به علت فسوده بودن ساختمان بیمارستان خاتم الانبیاء ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار