اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کودکان باید آینده‌ای شاد و یک زندگی امیدبخش داشته باشند زیرا کودک شاد و امیدوار بهتر از یک کودک درس‌خوان است.

فاضل نظری در آیین افتتاحیه هفته ملی کودک که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه مسؤولان کشور و همه دست‌اندرکاران حوزه‌های اجرا باید به مقوله آینده توجه کنند زیرا توجه به آینده میراثی است که باید آن را حفظ کنیم.

نظری بیان کرد: از امروز باید برای آینده خود فکر کنیم و در این زمینه برای ساختن آینده نیاز به مصالح و منابع داریم زیرا تا زمانی که در کشور نگاه یک نگاه عمومی و واقعی نباشد، اتفاقات خوبی نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: نفت، گاز و دیگر دارایی‌ها روزی به  اتمام می‌رسند و اگر نیروی متخصص و منابع ارزشمند انسانی نباشند هیچ کدام از آن‌ها به کار نمی‌آیند. در این زمینه کودکان و نوجوانان هستند که می‌توانند آینده کشور را بسازند.

نظری با بیان اینکه باید مجلس، دولت و دیگر ارکان اجرایی کشور بدانند که کودکان ارزشمندترین نیروهای کشور هستند، گفت: در هفته ملی کودک به دنبال آن هستیم تا اهمیت کودک را به عنوان یک دارایی عمومی مطرح کنیم.

این شاعر با بیان اینکه درس خواندن و توجه به مسایل درسی خوب است، افزود: کودکان باید آینده‌ای شاد و یک زندگی امیدبخش داشته باشند زیرا کودک شاد و امیدوار بهتر از یک کودک درس‌خوان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: اصلی‌ترین موانع برای بهبود وضعیت کودکان افکار ما است. بچه‌ها باید اخلاق و محبت را تمرین کنند. همچنین آن‌ها باید از خود گذشتگی را تمرین کنند و بیاموزند.

وی با بیان اینکه کودکان باید کارگروهی را تمرین کنند، گفت: در کانون پرورش فکری کودکان رویکرد خود را به سمت برگزاری مهرواره‌ها تغییر داده‌ایم تا دوستان در کنار هم باشند و به  مهرورزی و دوستی برسند.

نظری گفت: آینده جایی است که ما می‌توانیم با نگرش خود، آن را تغییر دهیم. کودکان سرمایه‌های آینده ما هستند و به‌زودی پزشک و معلم و کارمندان و کارگران این کشور خواهند شد.

وی خاطرنشان‌کرد: باید به کودکان صبوری و چشم‌پوشی و موفقیت عمومی را آموزش دهیم. باید امروز به عنوان یک رسالت همبستگی و وحدت را به کودکان خود بیاموزیم زیرا بسیاری دوست دارند کودکان دشمنی را آموزش ببینند.

او با بیان اینکه محیط ‌زیست به عنوان یک امانت در اختیار ما است و باید آن را به کودکان خود تحویل دهیم، گفت: بزرگسالان باید به این مساله توجه کنند تا آینده‌ای نیک برای کودکان رقم بخورد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار