اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
با حضور فرهاد مطاعی؛
کارگاه آموزشی روایت در مجموعه عکس مستند، ویژه عکاسان خبری و مستند با حضور فرهاد مطاعی توسط آموزشگاه عکاسی امین در اهواز برگزار می‌شود.

مدت زمان این کارگاه 30 ساعت است که در پنج جلسه شش ساعته طی سه ماه برگزار می‌شود و شروع دوره پنجشنبه، دوم آبان است.

روایت، بیان رخدادهایی است که در زمان و مکان روی می‌دهد. ساختارهای روایتی سبب ارایه بهتر رویدادها در مجموعه عکس مستند می‌شوند. کارگاه حاضر با عنوان روایت در مجموعه عکس مستند، ضمن واکاوی نظریه‌های مختلف روایت و ساختارهای روایتی در خوانشی هدفمند از آن‌ها تلاش شده است به پرسش اصلی این مطالعه که ساختارهای روایت در مجموعه عکس مستند چه کاربردی دارند و عکاسان بر اساس چه معیارهایی ساختار روایتی را انتخاب می‌کنند، پاسخ داده شود.

فرهاد مطاعی متولد اسفند 1367 سنندج، کارشناس ارشد عکاسی و کارشناسی سینما (گرایش تدوین) است.

از جمله تالیفات وی می‌توان به کتاب "روایت در مجموعه عکس مستند" (در دست چاپ)، چندین مقاله در زمینه نقد عکس (همچون تصویری که تمام تصویرهاست، لوته جاکوبی، مجاورت در عکاسی و عکاسی مستند یا عکاسی فیلم و ...) و انتشار در سایت‌های مختلف چون سایت عکاسی، عکسخانه، ایسنا و چاپ در مطبوعات سراسری و استانی اشاره کرد.

وی در جشنواره‌های عکاسی شایسته تقدیر جشنواره عکاسان بدون مرز پرتقال 2018، جایزه اول جشنواره منطقه‌ای ژیار در بخش مجموعه عکس 1397، برگزیده سه عکس در جشنواره عکس چین 2018، راهیابی به بخش فینال جشنواره هیپا در بخش رنگ 2018، راهیابی به بخش فینال جشنواره جهانی Siena 2015 ایتالیا، برگزیده جشنواره دوسالانه عکس کودک لهستان 2012، برگزیده جشنواره سازمان ملل با موضوع انسان و زندگی 2009 لندن و برگزیده اولین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر بخش عکس 1387 شده است.

آموزشگاه عکاسی امین واقع در اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، دور فلکه می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند برای دریافت آگاهی بیشتر با شماره‌های09169076961 و 06134458045 تماس بگیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار