اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
جلسه شورای اداری به ریاست موسی شاعری شهردار اهواز و باحضور معاونین و مدیران مناطق و سازمان ها برگزار شد.

شوشان: در این جلسه شهردار اهواز ضمن رضایتمندی از عملکرد مدیریت شهری و بخصوص آتش نشانی، بسیج و حراست شهرداری اهواز در اتفاقات اخیر، گفت:  با توجه به افزایش قیمت سوخت انتظار می رود که نظارت تاکسیرانی که تا کنون بعد از افزایش قیمت سوخت توانسته است قیمت کرایه را ثابت نگه دارد ادامه داشته باشد.

شاعری با بیان این که باید گزارش حسابرسی ارائه و نهایی شود، عنوان کرد: براساس مصوبه شورای شهر، مزایده املاک کارشناسی  و بدون اتلاف وقت کارها انجام شود.

شاعری عنوان کرد: در موضوع مطالبات شهرداری یک کمیته تشکیل شود که با جدیت بیشتری مطالبات دنبال شود و تا پایان سال این مطالبات وصول شود. اداره حقوقی باید با جدیت و ظرفیت بیشتری کارهای محوله را انجام و پیگیری کنند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: از مناطق انتظار می رود حدود صد درصد از بودجه مصوب را محقق کنند

شهردار اهواز گفت:  در جلسه روز گذشته با معاونین بررسی کردیم چگونه بعد از افزایش قیمت بنزین هزینه ها را کاهش دهیم یا حدقل آثار تورمی این افزایش را مهار کنیم که دیگر نیازی به افزایش بودجه جاری نباشد و همین بودجه را مدیریت کرده و آثار تورمی را با بودجه امسال پوشش دهیم.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه هزینه جاری شهرداری اهواز نسبت به کلانشهرها پایین تر است برای کاهش هزینه ها معاونت ها، مناطق، سازمان ها مکلف به صرفه جویی هستند و در این راستا،  فوریت ها را در اولویت قرار دهند و ضرورت ها هم اولویت بندی شوند و اجرای این کارها به صورت گزارش ارائه شود. با توجه  به شرایط اقتصادی باید اتلاف منابع را تا سر حد ممکن به حداقل برسانیم.

شاعری اظهار کرد: زمان بندی در  اجرای  برنامه های استقبال از نوروز و دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مناطق تدابیر و برنامه های لازم  را جهت  فضاسازی، کارهای حجمی و عملیات خدماتی انجام دهند  و در اولین فرصت  تامین اعتبار ، استعلام و مناقصات کارها آن انجام شود که قبل از شروع دهه فجر و نوروز کارهای اجرایی استقبال ازانجام شده باشد.

در این جلسه تاثیر افزایش سوخت بر هزینه های شهرداری، درآمدهای شهرداری، برنامه های استقبال از نوروز و دهه فجر، دفع آب های سطحی و همچنین مصوبات جلسات قبلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.







comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
comment
0
0
comment یه مشت سیاهه پشت سر هم کردی به اسم مطلب
خیلی هاش [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment ما خوزستانی ها باید [...] و اجازه انتقال اب ندهیم
comment
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
comment
0
0
comment حمایت میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار