اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
فرماندار شوشتر خواستار شد؛
فرماندار شوشتر بر ساماندهی وضعیت احشام در این شهرستان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری شوشان، حسین پنبه دانه پور ظهر روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت شوشتر گفت: سالهاست موضوع ساماندهی احشام مطرح می شود اما تغییری در عمل برای رفع مشکل دیده نشده است. باید شورایی متشکل از دستگاه های مرتبط تشکیل و با همکاری یکدیگر برای استقرار و فروش احشام عشایر مکانی در نظر گیرند.

وی اظهار کرد: شهرستان ما یکی از مقاصد عشایر غیور است و به این علت وجود احشام در نقاط گوناگون مرتباً دیده می شود. این مسئله باید یکبار برای همیشه رفع شود چون وجود احشام در شهری تاریخی مانند شوشتر جایز نبوده و مردم هم از این بابت گلایه مندند.

رئیس شورای سلامت و امنیت غذایی شوشتر با گلایه از عدم وجود شبکه فاضلاب در منطقه بین الحرمین اذعان داشت: وضعیت فاضلاب در منطقه بین الحرمین اسفناک است و باید به هر طریق ممکن این مسئله برطرف گردد. در این خصوص از نظر بنده اداره آبفا قصور کرده چرا که وضعیت آنجا به هیچ عنوان در شان مردم عزیز نیست.

وی در بخشی دیگر از این جلسه خاطرنشان ساخت: وضعیت سایت دفن زباله شهرستان به هیچ وجه مناسب نیست و بایستی شهرداری شوشتر برای محصور کردن آن حداکثر تا پایان سال جاری اقدام کند. 

وی افزود: حتی اگر لازم باشد، شهرداری اعتباری را از پروژه ای دیگر جابجا کرده و برای این مسئله مهم با بررسی های لازم با همکاری شورای شهر در نظر گیرد.

پنبه دانه پور گفت: برگزاری منظم جلسات شورای سلامت جای تقدیر از مجموعه علوم پزشکی شوشتر دارد. نگاهمان در این شورا به علت اهمیت بهداشت و سلامت در جامعه نگاه حاکمیتی است تا این موضوع در خصوص مردم به طور جدی مدنظر باشد.

شایان ذکر است، در این جلسه همچنین در خصوص آهک پاشی جوی در روستاها نیز بررسی ها انجام و دستورات لازم مصوب شد.









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار