اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
پیرو دستور شهردار محترم مبنی بر رسیدگی به مشکلات و رفع نیازمندیهای غرفه داران و شهروندان استفاده کننده از میدان مرکزی الغدیر اهواز سازمان ساماندهی مشاغل شهری نسبت به خدمت رسانی به میدان با اصلاح روشنایی اقدام کرد.
تسهیل خدمت رسانی در میدان  میوه و تره بارالغدیر و بازارچه های محله ای

شوشان: رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: برابر ارشادات شهردار محترم اهواز، اطلس جامع خدمت رسانی به شهروندان اهوازی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری که شامل امکانات ،تاسیسات و نقشه جانمایی و آمار و اطلاعات شفاف و همچنین ضوابط مورد نیاز شهروندان آماده شده است که به زودی در دسترس همگان قرار می گیرد .

ربیعی خاطر نشان کرد:  شاعری بر شناسایی, رفع و اقدام جهت حل مشکلات میدان مرکزی الغدیر و کلیه بازارچه های محلی در سازمان تاکید دارند طی اقدامی جهادی تلاش خواهیم کرد در کوتاه مدت ضمن رفع مشکلات، امکان دسترسی شهروندان را به ده ها بازارچه  تحت مدیریت و نظارت سازمان تسهیل نماییم و امیدواریم مردم اهواز از تغییرات و بهینه سازی امکانات رضایتمندی داشته باشند چرا که هدفی جز خدمت به شهروندان نداریم.

بابک ربیعی اضافه کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری در صف اول خدمت رسانی به شهروندان اهوازی قرار دارد و کوچکترین کم کاری در این حوزه پذیرفته نیست و از این پس به طور شبانه روزی خدمت رسانی می کنیم تا بتوانیم رضایت عموم را کسب نماییم.

گفتنی است این سازمان آمادگی خود را جهت رسیدگی به پیشنهادات و درخواست های شهروندان و غرفه داران میدان الغدیر اعلام می دارد .
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار