اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
شهردار اهواز گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی، در تردد خودروها برای اولین بار خط کشی هوشمند معابر توسط ناوگان شهرداری اهواز صورت گرفت.
شهردار اهواز خبر داد: خط کشی هوشمند معابر شهری برای اولین بار توسط  ناوگان شهرداری اهواز

شوشان: موسی شاعری شهردار اهواز با اشاره به  ضرورت ایجاد فرهنگ رانندگی بین خطوط و تامین زیبایی   با انجام خط کشی معابر شهری افزود: برای اجرای این طرح تاکنون اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال هزینه شده است.

شاعری بیان کرد:خط کشی معابر همه ساله در دوره های زمانی مختلف  در معابر شهر صورت می گیرد و جزء مبلمان شهری محسوب می شود .

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه رویکرد شهرداری اهواز کاهش هزینه ها و استفاده از ظرفیت و توان بدنه شهرداری است ، سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در این راستا اقدام نموده است و اکنون ناوگان شهرداری اهواز مجهز به خط کشی هوشمند معابر شهری شده است.

شهردار اهواز با اشاره به آموزش  کارکنان و اعزام آنها به منظور نگهداری و استفاده بهینه تجهیزات هوشمند  افزود: زمانی که ناوگان شهرداری اهواز و کارکنان آن به ماشین آلات شهری هوشمند و پیشرفته مجهز می شوند خدمات با کیفیت و هزینه کمتر به شهروندان اهوازی ارائه می دهند.

شاعری گفت: به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در راستای تقویت ناوگان شهری اهواز ماموریت دادهایم ماشین آلات جدید خریداری نماید و به این منظور سه دستگاه اسکیپ لودر  (بازو غلطان) همراه با مخازن  ظرف روزهای آینده آماده  استفاده و بهره برداری در اهواز خواهند بود.

شهردار اهواز گفت: این ماشین آلات به منظور ساماندهی پسماندهای ساختمانی جزء مورد استفاده قرار می گیرند  و در فازهای بعد تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه گفت: علی رغم تلاش گسترده سازمان خدمات موتوری به عنوان مسئول ساماندهی پسماندهای ساختمانی ، پسماندهای جزء همواره به دلیل رها سازی توسط شهروندان  موجب ایجاد مکان های بدمنظر شهری می شدند که با برنامه ریزی و خرید  ماشین آلات جدید این مشکل در آینده نزدیک حل می شود.

شهردار اهواز با بیان اینکه از وظایف یک شهردار ایجاد فرهنگ  هوشمند  شهری و تلاش برای رفاه بیشتر شهروندان است افزود: به همین منظور در نظر داریم  با فرهنگ سازی، آموزش  و مشارکت  شهروندان ، مشکل پسماندهای جزء را برای همیشه در شهر اهواز بر طرف نمائیم.

شاعری  گفت:موفقیت در ساماندهی پسماندهای جز موجب کاهش هزینه های جمع آوری و پاکسازی آنها می شود و می توان از محل این کاهش هزینه  و هزینه های مشابه گام های بیشتر در توسعه شهر برداریم .

شاعری در پایان از تلاش کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهوازو  گام نهادن در  هوشمند سازی سازی خدمات شهری تشکر کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار