اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام کرد:
مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان گفت: استان در ظرف پنج سال گذشته تا امروز، نمره منفی ۶۰۰ را در خروج معلمان داشته است که باید فکر اساسی برای این مساله در نظر گرفت و شاخص‌های انگیزشی برای ماندگاری معلمان فراهم کرد
شوشان: کورش مودت در آیین معارفه و تکریم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۸ آبان) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تشکر ویژه بابت حسن اعتمادی که وزارت به بنده داشتند، می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخگوی این اعتماد با اقداماتی که همه مجموعه آموزش و پرورش انجام می‌دهند، باشم.

وی افزود: اگر ما با وضعیت بد اقتصادی چشم انتظار اعتبارات دولتی باشیم، بار آموزش و پرورش به منزل نخواهد  رسید لذا باید برنامه‌ریزی شود و از همه مدیران آموزش و پرورش استان می‌خواهم که در شهرستان‌ها با توجه به شرایط منطقه‌ای، برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: باوجود اینکه خوزستان در ردیف دوم کشور در جلب مشارکت خیرین است اما در برخی شهرستان‌ها مجامع خیرین مدرسه‌ساز ندارد. چالش اساسی ما در آموزش و پرورش استان، کمبود نیروی انسانی است. ما در ظرف پنج سال گذشته تا امروز، نمره منفی ۶۰۰ را در خروج معلمان داریم. باید فکری اساسی برای مساله خروج معلمان از استان در نظر گرفت و شاخص‌های انگیزشی برای ماندگاری آن‌ها فراهم کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار