اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
شوشان - مجتبی حلالی :
واقیعت این است که طی سال های اخیر، گرانی در همه حوزه ها تا بالاترین سطح خود افزایش یافته و وضعیت معیشت مردم را نامناسب کرده است و این به شدت برای مردم سخت و عذاب آور بوده و هست.
مردم تا پای جان ایستاده اند، همواره در سخت ترین شرایط پای کشور عزیزمان ایران اسلامی مانده اند و قطعا خواهند ماند. وفاداری مردم به نظام و انقلاب ثابت شده است، هیچ گزندی نیز بر این خواستگاه وارد نخواهد شد، علیرغم همه تحرک ها و تحریک هایی که بوده و هست اما مردم، ایران را دوست دارند، به راحتی خوشحال می شوند و با کوچکترین اتفاق اشک می ریزند. مردم ایران سرشار از احساس و وفاداری اند و این مهم نباید نادیده گرفته شود.
بنزین تا مرز 300 درصد افزایش می یابد. پمپ های بنزین ترافیک سنگین است و در گوشه و کنار هر جایگاه فراوان ماموران نیروی انتظامی و امنیتی مستقر شده اند. چرا؟ آیا تصمیم اشتباهی گرفته شده که این قسمت ماجرا هم دیده شده؟
این گرانی برای مردم قابل تحمل نبود و نیست. دچار شوک شده اند. هیجان زده اند. اعتراض می کنند. اعتراضات همچنان ادامه دارد. قطعا در اعتراض هایی که به کف خیابان می آید، هرگونه اتفاق ناخوشایندی نیز محتمل است. نه آنکه هدفمند باشد، اصلا اینگونه نیست، مردم از تبعات این گرانی هراس دارند، گرانی که قطع به یقین شرایط مالی را از این که هست، بدتر هم می کند. 
آنسوی مرزهای کشور آشوب است، مردم کشورهای همسایه به پا خواسته اند و در برابر مشکلات خود که در راس آنها فساد و معیشت است برخاسته اند و این در سطح جهان بعنوان الگو در حال پیشروی است. کما اینکه در چنین شرایطی، چنین تصمیمی جای تعجب دارد.
باری اگر مردم ایران زمین تصمیم های اینچنین داشتند که پیش از این ها دست به چنین کارهایی می زدند. مردم به تنگ می آیند از اینهمه تصمیم هایی که می دانند شرایط را برایشان سخت تر خواهد کرد. و این تصمیم که نور علی نور بود، در سکوت خبری و بی آنکه کسی خبردار شود، درست زمانیکه خبر خوش می آید که میدان بزرگ نفتی حد فاصل بستان تا امیدیه کشف شده و این رتبه جهانی ایران را هم در بحث نفت ارتقاء خواهد بخشید. خبر می آید که بنزین سهمیه بندی شد، بنزین گران شد و این بدترین خبر برای هرآنکس بود که امرار و معاش و همه زندگی اش در گرو بنزین است، مثال رانندگان تاکسی و پیک موتوری ها.
آیا نارضایتی مردم را باور نکرده اید؟ مردم مخالفند و این گرانی را نمی خواهند. بخاطر مردم بهتر است از تصمیم خود برگردید و تا اطلاع ثانوی آنرا کنسل کنید. قطع به یقین اگر هم دامنه این اعتراض ها ادامه دار نباشد و بزودی فروکش کند و مردم هم آن را نه که بپذیرند بلکه تحمل کنند، اما خسارات مالی و جانی مختلفی را در سطح کشور بجای می گذارد.
همچنین بهتر آن بود این افزایش را که برای رفاه حال مردم در نظر گرفته اید و قرار هم نیست ریالی از آن نصیب دولت شود، در بازه های مختلف زمانی و با فاصله 6 ماه تا 1 سال می گرفتید، اینگونه قابل هضم تر بود تا آنکه در سکوت خبری و یک شبه آن را به خورد مردم دهید. اینکه 48 ساعت گذشت و سکوت می کنید جای سوال دارد، اینکه شرایط وخیم مردم در کف خیابان ها را هم مشاهده می کنید و هیچ گونه واکنشی نشان نمی دهید نیز بدتر. بهتر است قبل از آنکه هرگونه اتفاق ناخوشایندی منتشر شود، از تصمیم خود برگردید. بخاطر مردم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار